![]() |
|
| |||
| |||
| Ten eerste, ik ben het gebruik van Gimp 2.4.6 > Hier < Het is de beste versie te gebruiken (Persoonlijk advies) Er zijn nieuwere versies, maar de kleine wijziging in de lay-out is vervelend. Ok laat de slag te gaan, Voor het manipuleren van een object met behulp van Gimp moet u eerst: Open Gimp en heb je foto klaar. U vervolgens op 'Filters'' Vervormingen '' IWarp ...'. U moet nu worden aangeboden met de opties om te warp, verplaatsen krimpen etc, dit zijn uw instellingen te manipuleren. Ik kom nu aantonen wat deze hulpmiddelen kunt doen. Voor: ![]() Na: ![]() _________________________ ![]() Het duurt ongeveer 1 uur om de knie, en een paar dagen te beheersen Als je vastloopt anywere Ik kom meer dan blij om te helpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet niet wat er gaande is ... Ik zie geen van de foto's in uw bericht? Kan iemand anders? Toen ik het bewerken van uw bericht de code ziet er prima en ik zie de foto als ik hem in de adresbalk handmatig ...
|
| |||
| |||
| De bijlagen worden niet weergegeven. |
|
| |||
| |||
| Beter? |
|
| |||
| |||
| Ja ![]() Ik zal zien of ik kan het probleem met uw eerste bericht te tonen aan de bijlagen.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hartelijk dank. |
|
| |||
| |||
| Vaste denk ik. Heb je er in het einde.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Sante. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|