![]() |
|
| |||
| |||
| Først, jeg bruker Gimp 2.4.6 > Her < Det er den beste versjonen til bruk (Personlige mening) Det finnes nyere versjoner, men liten endring i oppsettet var irriterende. Ok, kan komme i gang, Å manipulere et objekt ved hjelp Gimp må du: Åpne Gimp og har bildet klar. Du deretter "Filter" Distorts "IWarp ...'. Du skal nå bli presentert med alternativer til renning, flytte krympe osv. Disse er verktøy til å manipulere. Jeg vil nå vise hva disse verktøyene kan gjøre. Før: ![]() Etter: ![]() _________________________ ![]() Det tar ca 1 time å ha alt under kontroll, og et par dager å mestre det Hvis du får problemer anywere jeg mer enn gjerne hjelpe deg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker på hva som skjer ... Jeg kan ikke se noen av bildene i innlegget ditt? Kan noen andre? Når jeg gikk for å redigere innlegget koden ser fine og jeg kan se bildet hvis jeg setter den i adresselinjen manuelt ...
|
| |||
| |||
| Vedleggene ikke vises. |
|
| |||
| |||
| Noen bedre? |
|
| |||
| |||
| Ja ![]() Jeg får se om jeg kan fikse ditt første innlegg å vise vedlegg.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Mange takk. |
|
| |||
| |||
| Fast tror jeg. Fikk det i slutten.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Skål. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Anyone Gjør Det Own GIMP Børster? | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 6 | 29 mars 2009 09:28 |
| Nok et GIMP Tut Fra Kano * Windows Bare * | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 5 | 23 mars 2009 16:36 |
| Facial manipulering i Photoshop | computeruler | Multimedia & Kodeker | 14 | 14 oktober 2008 12:51 |
| Gimp 2.4? | KanoakaVirus | Multimedia & Kodeker | 1 | 15 mai 2008 03:48 |
| Gimp Diskusjon | evilfantasy | General Software Chat | 9 | 27 mars 2008 20:42 |
| Thread Tools | |
| |