![]() |
|
| |||
| |||
| Först, jag använder Gimp 2.4.6 > Hittade här < Det är den bästa versionen att använda (Personligt yttrande) Det finns senare versioner, men små förändringar av layouten var irriterande. Ok kan komma igång Att manipulera ett objekt med hjälp av Gimp måste du först: Öppna Gimp och har bilden klar. Du klickar på "Filter" snedvrider "IWarp ...'. Du bör nu läggas fram med alternativ till varp, flytta krympa etc, de är dina verktyg för att manipulera. Jag ska nu visa hur dessa verktyg kan göra. Före: ![]() Efter: ![]() _________________________ ![]() Det tar ca 1 timme för att få hänga i den och ett par dagar att behärska det Om du får problem överenskommelse är jag mer än gärna hjälpa till. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är inte säker på vad som händer ... Jag kan inte se några av bilderna i ditt inlägg? Kan någon annan? När jag gick för att redigera ditt inlägg koden ser fina och jag kan se bilden om jag uttryckte det i adressfältet manuellt ...
|
| |||
| |||
| De bilagor inte visas upp. |
|
| |||
| |||
| Bättre? |
|
| |||
| |||
| Ja ![]() Jag ska se om jag kan fixa din första post att visa bilagor.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Tack så mycket. |
|
| |||
| |||
| Fast jag tror. Fick det till slut.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Skål. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vem som helst Gör Det Egna GIMP Brushes? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 6 | 29 mars 2009 09:28 |
| Ännu ett GIMP Tut Från Kano * Windows Endast * | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 5 | 23 mars 2009 16:36 |
| Facial Manipulationsmekanismer i Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 14 | 14 oktober 2008 12:51 |
| Gimp 2.4? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 1 | 15 maj 2008 03:48 |
| Gimp Diskussion | evilfantasy | General Software Chat | 9 | 27 mars 2008 20:42 |
| Thread Tools | |
| |