Hi guys,
Jeg har min nye bygge computeren op at køre, er det kun den har et par problemer.
Disse er fra Device Manager, hvis du kunne hjælpe ville det være genialt. Det er dem med et gult spørgsmålstegn i. (nedenfor)
- Coprocessor
- SM Bus Controller
- Video Controller (VGA kompatibel)
Disse 3 dele synes ikke at have chauffører, Men jeg har brug internettet mulighed for at søge efter ledige chauffører den kom tilbage, at det ikke kunne finde nogen.
Disken, der fulgte med bundkortet ikke har de drivere placeret på harddisken. Hvad kan jeg eventuelt gøre for at finde de bilister, der mangler? (dvs. coprocessor, sm bus controller og video controller)
Disk Navn: installationsdisken CD XFX Bundkort serien med integreret GeForce grafik version 1.0
Også deres site er svært at navigere for at finde, hvad der kunne være behov for. Men cd'en også installeret et program kaldet system opdateringer, jeg klikkede på "check nu" den kom tilbage var der ikke nogen tilgængelig. men i dag har givet mig en
beta valg.
nForce driver version 15.26, WHQL V.15.26 Udgivelsesdato 3/16/2009
Du fyrene er de eksperter, jeg vil gerne høre din mening, hvis jeg skal installere den beta opdatering eller jeg vil overlade det til sikkerheden for mit bundkort og vente til den endelige version er udgivet?
Tak for den hjælp, du kan give.