Hi guys,
Minulla on uusi rakentaa tietokone vauhtiin, vain se, jolla on vähän ongelmia.
Nämä ovat Device Manager, jos voisitte auttaa se olisi loistava. Nämä ovat niitä, joilla on keltainen kysymysmerkki tuumaa (alla)
- Coprocessor
- SM Bus Controller
- Video Controller (VGA Compatible)
Nämä 3 osat eivät näytä ohjainten kuitenkin tein käyttää Internetiä mahdollisuus etsiä käytettävissä kuljettajien se tuli takaisin, että se ei voinut sijoittaa mitään.
Levyn mukana tulleesta emolevy ei ole näiden kuljettajien sijaitsee levyn. Mitä muuta voin mahdollisesti tehdä löytää ne kuljettajat, jotka puuttuvat? (eli coprocessor, sm bus controller-ja video-ohjain)
Levyn nimi: Asennus levyn CD XFX emolevy sarjan integroitu GeForce grafiikka versio 1.0
Myös niiden sivusto on vaikea navigoida löytää mitä mahdollisesti tarvitaan. Mutta CD myös asennettu ohjelma nimeltä järjestelmän päivityksistä, i napsautit "Tarkista nyt", se tuli takaisin ei ollut saatavilla. mutta nykyään se on antanut minulle
beeta valinnanvaraa.
nForce kuljettajan versio 15.26, WHQL V.15.26 ajankohta 3.16.2009
Te olette asiantuntijoita Haluaisin mielipiteenne jos haluan asentaa beta päivitys tai i pitäisi jättää sen turvallisuutta minun emolevyn ja odota kunnes lopullinen versio julkistetaan?
Kiitos avulla voit tarjota.