mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Hovedkort Driver Upgrade, trenger Opions.

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 07:52
New Member Group

hi guys,

Jeg har min nye maskinen i gang, bare det er å ha noen problemer.

Disse er fra Enhetsbehandling hvis du kunne hjelpe det ville være glimrende. Disse er de med et gult spørsmålstegn i. (under)

• Coprocessor
  • SM Bus Controller
  • Video Controller (VGA Compatible)
Disse 3 deler ikke synes å ha driverne, men det gjorde jeg bruke internett muligheten for å søke etter tilgjengelige drivere den kom tilbake at det kunne ikke finne noen.
Disken som fulgte med hovedkortet ikke har de driverne som ligger på disken. Hva annet kan jeg eventuelt gjøre for å finne de driverne som mangler? (dvs. coprocessor, sm bus controller og video kontroller)
Disk Navn: installasjonsdiskett CD XFX Hovedkort serie med integrert GeForce graphics versjon 1.0
Også deres nettsted er vanskelig å navigere for å finne noe som kan være nødvendig. Men CD også installert et program som heter system oppdateringer Jeg klikket "merker nå det kom tilbake var det ikke noen tilgjengelig. men i dag har gitt meg en beta valg.

nForce driverversjonen 15.26, WHQL V.15.26 Utgivelsesdato 3/16/2009

Dere er ekspertene Jeg vil gjerne ha din mening om jeg bør installere beta oppdatere eller jeg burde la det for sikkerheten til mitt hovedkort og vente til den endelige versjonen lanseres?

Takk for hjelpen du kan gi.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.