mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Moderkort Driver Upgrade, behöver din menyer.

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 07:52
New Member Group

Default Moderkort Driver Upgrade, behöver din menyer.

hej stötarna,

Jag har min nybyggda dator igång, bara det är att ha några problem.

Dessa är från Enhetshanteraren om du kunde hjälpa det skulle vara strålande. Dessa är de med ett gult frågetecken i. (nedan)

• Coprocessor
  • SM Bus Controller
  • Video Controller (VGA-kompatibel)
Dessa 3 delar inte verkar ha drivrutiner, men jag gjorde använder Internet möjlighet att söka efter tillgängliga förare Det kom tillbaka att man inte kunde hitta något.
Skivan som följde med moderkortet inte har de drivrutiner som finns på disken. Vad mer kan jag möjligen göra för att hitta de förare som saknas? (dvs. Coprocessor, sm bus controller och video controller)
Disk Namn: installationsdisken CD XFX moderkort serien med integrerad GeForce grafik version 1.0
Även deras webbplats är svårt att navigera för att hitta vad som kan behövas. Men CD också installerat ett program som kallas systemuppdateringar, jag klickade på "Kontrollera nu" det kom tillbaka fanns det inte någon tillgänglig. men i dag har gett mig en beta val.

nForce föraren version 15,26, WHQL V.15.26 Utgivningsdatum 3/16/2009

Ni är de experter som jag skulle vilja höra er åsikt om jag ska installera beta uppdateringen eller jag skulle lämna det för säkerheten för mitt moderkort och vänta tills den slutliga versionen släpps?

Tack för den hjälp du kan ge.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hur vet jag vilken bra förare i behov av detta moderkort? kaskade Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 4 30 maj 2009 07:40
Moderkort Uppgradera Fråga P5200 Processorer, moderkort & RAM 11 7 februari 2009 20:59
Moderkort Uppgradera mizsua Processorer, moderkort & RAM 14 6 november 2008 16:56
Moderkort och CPU Upgrade mtdrums Processorer, moderkort & RAM 13 19:e sep 2007 17:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.