mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

MP3-lyd okay men andre lyd gået galt!

Reply

Thread Tools
Old 18. januar 2008, 10:26
Ny Medlem Gruppen

Jeg har et problem med mit bundkort lydkort. Det er en AC97 og har problemer med afspilning af lyd på video filer. Når jeg spiller MP3-filer er det okay, men når jeg spiller en video lyden er alle urolig og meget irriterende. Dette er også tilfældet med visse spil. Jeg kører Windows XP Pro med alle opdateringer. Jeg har købt et andet lydkort og jeg får det samme problem, så jeg afinstallere den og forsøgt at løse de vigtigste lydkort. Jeg ved ikke, hvad de skal gøre, og alt er up to date, så jeg kan ikke se, hvorfor det ikke bør arbejde. Jeg selv opgraderet til Windows Media Player 11. Hjælp nogen!
Old 18 januar 2008, 11:28
Bandlyst Gruppen

mabye du nødt til at opgradere dit system mabye skærmkort venligst post specs

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 18 januar 2008, 12:57
Ny Medlem Gruppen

I'm slags ny her, men hvordan får jeg alle de specs? Jeg har en P4 1.6ghz, 160gig HD, ATI 9250 256MB, Windows XP Pro, 1gig RAM. Jeg ved ikke, hvad der ellers at sige.
Old 18 januar 2008, 13:38
Bandlyst Gruppen

Jeg tror, du har brug for en bedre CPU eller få et bedre lydkort at doesnt bruge enhver CPU på alle
Old 18 januar 2008, 14:42
Redaktør Gruppen

Hi FamicomFreak

Jeg vil forsøge at hjælpe dig med din lyd problemer.

Først vil jeg have lidt flere oplysninger.

Er det et gammelt problem, eller har den kun lige er begyndt? Har du nogensinde været i stand til at afspille videoer og få god lyd?

Jeg er sikker på, at der skal være noget andet galt, fordi der er ingen grund til, at din computer skal ikke være i stand til at afspille videoerne. De specs er ikke stor, men er mere end tilstrækkelige.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 24 januar 2008, 13:44
Ny Medlem Gruppen

AHHH tak for din hjælp, men jeg var i stand til at ordne det. Problemet var ikke de drivere, men de codecs bruges til at afspille videoerne. Åh mand, det er første gang nogensinde har jeg hørt nice klar lyd, mens der afspilles en video på denne pc. Nu min pc er færdig til sidst!
Old 24 januar 2008, 13:55
Bandlyst Gruppen

glad u fastsættes det
Old 25 januar 2008, 10:33
Redaktør Gruppen

Glad du sorteret det

Nogle gange er det bare ikke de indlysende ting.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.