![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et problem med mit bundkort lydkort. Det er en AC97 og har problemer med afspilning af lyd på video filer. Når jeg spiller MP3-filer er det okay, men når jeg spiller en video lyden er alle urolig og meget irriterende. Dette er også tilfældet med visse spil. Jeg kører Windows XP Pro med alle opdateringer. Jeg har købt et andet lydkort og jeg får det samme problem, så jeg afinstallere den og forsøgt at løse de vigtigste lydkort. Jeg ved ikke, hvad de skal gøre, og alt er up to date, så jeg kan ikke se, hvorfor det ikke bør arbejde. Jeg selv opgraderet til Windows Media Player 11. Hjælp nogen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye du nødt til at opgradere dit system mabye skærmkort venligst post specs
| |||
| |||
| I'm slags ny her, men hvordan får jeg alle de specs? Jeg har en P4 1.6ghz, 160gig HD, ATI 9250 256MB, Windows XP Pro, 1gig RAM. Jeg ved ikke, hvad der ellers at sige. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, du har brug for en bedre CPU eller få et bedre lydkort at doesnt bruge enhver CPU på alle |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi FamicomFreak Jeg vil forsøge at hjælpe dig med din lyd problemer. Først vil jeg have lidt flere oplysninger. Er det et gammelt problem, eller har den kun lige er begyndt? Har du nogensinde været i stand til at afspille videoer og få god lyd? Jeg er sikker på, at der skal være noget andet galt, fordi der er ingen grund til, at din computer skal ikke være i stand til at afspille videoerne. De specs er ikke stor, men er mere end tilstrækkelige.
|
| |||
| |||
| AHHH tak for din hjælp, men jeg var i stand til at ordne det. Problemet var ikke de drivere, men de codecs bruges til at afspille videoerne. Åh mand, det er første gang nogensinde har jeg hørt nice klar lyd, mens der afspilles en video på denne pc. Nu min pc er færdig til sidst! |
|
| |||
| |||
| glad u fastsættes det |
|
| |||
| |||
| Glad du sorteret det ![]() Nogle gange er det bare ikke de indlysende ting.
__________________ serverguy |