![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ongelma minun emolevyn äänikortti. se on AC97 ja on ongelmia soi ääni videotiedostoja. Kun MP3-tiedostoja on kunnossa, mutta kun pelaan videon ääni on kaikki nykii ja erittäin ärsyttävää. Tämä tapahtuu myös tiettyjä pelejä. Minulla on Windows XP Pro kaikki päivitykset. Olen ostanut toisen äänikortti ja minulla on sama ongelma niin voin poistaa sen ja yrittänyt korjata tärkeimmät äänikortti. En tiedä mitä tehdä, ja kaikki on ajan tasalla niin en ymmärrä, miksi se ei toimi. Olen myös päivittänyt Windows Media Player 11. Ohje joku! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye sinun täytyy päivittää järjestelmäsi mabye näyttösovittimen lähetä tiedot
| |||
| |||
| Olen sellaista uutta, mutta miten saan kaikki tiedot? Minulla on P4 1.6ghz, 160gig HD, atin 9250 256 Mt, Windows XP Pro, 1gig RAM-muistia. En tiedä mitä muuta sanoa. |
|
| |||
| |||
| Mielestäni sinun on parempi CPU tai saada paremman äänikortin doesnt käytä mitään CPU lainkaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi FamicomFreak Aion yrittää auttaa sinua ääni ongelmia. Ensinnäkin minun on hieman enemmän tietoa. Onko tämä vanha ongelma tai se on vasta alkanut? Oletko koskaan voinut toistaa videoita ja on hyvä ääni? Olen varma, että siellä on jotain muuta väärin, koska ei ole mitään syytä, miksi tietokone ei pitäisi pystyä toistamaan videoita. Tekniset tiedot eivät ole suuria, mutta ovat enemmän kuin riittävä.
|
| |||
| |||
| AHHH kiitos auttaa mutta en pysty korjaamaan sitä. Ongelma ei ollut kuljettajien mutta KOODEKKEJA käytetään toistaa videoita. Voi mies on ensimmäistä kertaa olen kuullut nice selvää äänen samalla, kun toistat video tästä tietokoneesta. Nyt tietokone on valmis vihdoinkin! |
|
| |||
| |||
| iloinen u fixed it |
|
| |||
| |||
| Kiva kun LAJITTELE se ![]() Joskus se vain ei ole itsestään selvää asiaa.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma tietokone ei tunnista junan äänikortti - Väärä ajurit? | apolutrosi | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 6 | 30. toukokuuta 2009 08:31 |
| Im Fead Up kanssa Laivaostoksista Sound. Tarvitsemme hyvän Gaming Sound Card. | cheesepuff | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 8 | 18. toukokuuta 2009 12:27 |
| Fist Aika käyttäminen Laivaostoksista Sound-Miten saan Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 14 | 9. toukokuuta 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Sound tapana Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussion | 4 | 29th Mar 2009 02:03 |
| Oma ääni controles eivät toimi minun ASUS Laptop kukaan tiedä mikä on vikana? | SgtBillcoJD | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 22. Jul 2007 09:52 |
| Thread Tools | |
| |