mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

MP3-geluid in orde, maar ook andere goed fout gegaan!

Reply

Thread Tools
Old 18 jan 2008, 10:26
Nieuw Lid Fractie

Default MP3-geluid in orde, maar ook andere goed fout gegaan!

Ik heb een probleem met mijn moederbord geluidskaart. het is een AC97 en heeft problemen afspelen van het geluid bij video-bestanden. Wanneer speel ik MP3's is het goed maar wanneer ik een video het geluid is schokkerig en zeer irritant. Dit gebeurt ook met bepaalde spellen. Ik ben met Windows XP Pro met alle updates. Ik heb gekocht een andere geluidskaart en krijg ik hetzelfde probleem dus ik verwijderen en geprobeerd om de belangrijkste geluidskaart. Ik weet niet wat te doen en alles is up-to-date, dus ik zie niet in waarom het niet mag werken. Ik heb zelfs een upgrade naar de Windows Media Player 11. Help iemand!
Old 18 januari 2008, 11:28
Banned Groep

mabye You need to upgrade your systeem mabye videokaart kunt u achteraf specs

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 18 januari 2008, 12:57
Nieuw Lid Fractie

Ik ben soort van nieuwe aan dit maar hoe krijg ik alle specs? Ik heb een P4 1.6GHz, 160gig HD, ati 9250 256mb, Windows XP Pro, 1gig ram. Ik weet niet wat anders te zeggen.
Old 18 januari 2008, 13:38
Banned Groep

Ik denk dat je behoefte aan een betere cpu of een beter geluidskaart die doesnt gebruiken cpu op alle
Old 18 januari 2008, 14:42
Moderator Groep

Hi FamicomFreak

Ik zal proberen en helpen u met uw geluid problemen.

Eerst heb ik behoefte aan een beetje meer informatie.

Is dit een oud probleem of is het maar net begonnen? Heb je ooit in staat geweest om te spelen video's en hebben een goed geluid?

Ik ben er zeker van dat er iets anders mis, want er is geen reden waarom uw computer moet niet kunnen afspelen van video's. De specs zijn niet geweldig, maar zijn meer dan voldoende.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 24 januari 2008, 13:44
Nieuw Lid Fractie

Ahhh dank voor uw hulp maar ik kon repareren. Het probleem zijn niet de bestuurders, maar de codecs gebruikt voor het afspelen van de video's. Oh man, dit is de eerste keer dat ik ooit heb gehoord mooi helder geluid tijdens het afspelen van een video op deze pc. Nu heb ik de pc volledig is eindelijk!
Old 24 januari 2008, 13:55
Banned Groep

blij dat u het vaste
Old 25 januari 2008, 10:33
Moderator Groep

Blij dat je het gesorteerd

Soms is het gewoon niet voor de hand liggende dingen.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Mijn PC heeft geen sporen on-board geluidskaart - Verkeerde drivers? apolutrosi Geluid, Speakers & MP3 Spelers 6 30 mei 2009 08:31
Im FEAD Up met Onboard Sound. Een goede Gaming Sound Card. cheesepuff Geluid, Speakers & MP3 Spelers 8 18 mei 2009 12:27
Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? cheesepuff Geluid, Speakers & MP3 Spelers 14 9 mei 2009 20:59
Sony Brava Tv Sound Wont Come Out of My Surround Sound System andnlou Off Topic Discussie 4 29 mrt 2009 02:03
Mijn gezonde controles niet werken op mijn ASUS Laptop iedereen weet wat er mis is? SgtBillcoJD Laptops, Mobiles & PDA's 2 22 jul 2007 09:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.