mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

MP3 lyd ok men andre lyd gått galt!

Reply

Thread Tools
Old 18 januar 2008, 10:26
New Member Group

Default MP3 lyd ok men andre lyd gått galt!

Jeg har et problem med mitt hovedkort soundcard. det er en AC97, og har problemer med å spille lyden på videofiler. Når jeg spiller MP3s det er ok, men når jeg spiller av en video lyden er hakkete og veldig irriterende. Dette skjer med visse spill. Jeg kjører Windows XP Pro med alle oppdateringer. Jeg har kjøpt et lydkort, og jeg får det samme problemet så jeg avinstallere det og forsøkt å løse de viktigste lydkortet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og alt er oppdatert så jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle virke. Jeg har oppgradert til Windows Media Player 11. Hjelp noen!
Old 18th 2008 jan 11:28
Banned Group

mabye må du oppgradere systemet mabye skjermkort kan du poste specs

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 18th 2008 jan 12:57
New Member Group

Jeg slags ny på dette, men hvordan får jeg alle spesifikasjoner? Jeg har en P4 1,6 GHz, 160gig HD, ATI 9250 256MB, Windows XP Pro, 1gig RAM. Jeg vet ikke hva annet å si.
Old 18th 2008 jan 13:38
Banned Group

Jeg tror du trenger en bedre CPU eller få et bedre lydkort som doesnt bruke CPU på alle
Old 18th 2008 jan 14:42
Moderator Group

Hi FamicomFreak

Jeg vil forsøke å hjelpe deg med lydproblemer.

Første jeg trenger litt mer informasjon.

Er dette et gammelt problem, eller har det bare litt i gang? Har du noen gang vært i stand til å spille av videoer og har god lyd?

Jeg er sikker på at det må være noe annet galt fordi det er ingen grunn til at maskinen ikke skal kunne spille av videoer. Den spesifikasjoner er ikke stor, men er mer enn tilstrekkelig.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 24th 2008, 13:44
New Member Group

AHHH takk for hjelpen, men jeg var i stand til å reparere det. Problemet var ikke driverne men kodekene som brukes til å spille av videoer. Nei det er første gang jeg har hørt fint klare lyden når du spiller av en video på PC. Nå er PC-en er fullført ved siste!
Old 24th 2008, 13:55
Banned Group

glad u fikset det
Old 25th 2008, 10:33
Moderator Group

Glad du sorteres det

Noen ganger er det bare ikke er åpenbare ting.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PCen ikke finner on-board lydkort - Feil drivere? apolutrosi Lyd, høyttalere og MP3-spillere 6 30 mai 2009 08:31
Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 8 18 mai 2009 12:27
Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 14 9 mai 2009 20:59
Sony Brava Tv Sound wont Come Out of My Surround Sound System andnlou Av Emne Diskusjon 4 29 mars 2009 02:03
Min lyd controles ikke fungerer på mitt ASUS Laptop alle vet hva er galt? SgtBillcoJD Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 22 juli 2007 09:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.