![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et problem med mitt hovedkort soundcard. det er en AC97, og har problemer med å spille lyden på videofiler. Når jeg spiller MP3s det er ok, men når jeg spiller av en video lyden er hakkete og veldig irriterende. Dette skjer med visse spill. Jeg kjører Windows XP Pro med alle oppdateringer. Jeg har kjøpt et lydkort, og jeg får det samme problemet så jeg avinstallere det og forsøkt å løse de viktigste lydkortet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og alt er oppdatert så jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle virke. Jeg har oppgradert til Windows Media Player 11. Hjelp noen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye må du oppgradere systemet mabye skjermkort kan du poste specs
| |||
| |||
| Jeg slags ny på dette, men hvordan får jeg alle spesifikasjoner? Jeg har en P4 1,6 GHz, 160gig HD, ATI 9250 256MB, Windows XP Pro, 1gig RAM. Jeg vet ikke hva annet å si. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror du trenger en bedre CPU eller få et bedre lydkort som doesnt bruke CPU på alle |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi FamicomFreak Jeg vil forsøke å hjelpe deg med lydproblemer. Første jeg trenger litt mer informasjon. Er dette et gammelt problem, eller har det bare litt i gang? Har du noen gang vært i stand til å spille av videoer og har god lyd? Jeg er sikker på at det må være noe annet galt fordi det er ingen grunn til at maskinen ikke skal kunne spille av videoer. Den spesifikasjoner er ikke stor, men er mer enn tilstrekkelig.
|
| |||
| |||
| AHHH takk for hjelpen, men jeg var i stand til å reparere det. Problemet var ikke driverne men kodekene som brukes til å spille av videoer. Nei det er første gang jeg har hørt fint klare lyden når du spiller av en video på PC. Nå er PC-en er fullført ved siste! |
|
| |||
| |||
| glad u fikset det |
|
| |||
| |||
| Glad du sorteres det ![]() Noen ganger er det bare ikke er åpenbare ting.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PCen ikke finner on-board lydkort - Feil drivere? | apolutrosi | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 30 mai 2009 08:31 |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 14 | 9 mai 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Sound wont Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Av Emne Diskusjon | 4 | 29 mars 2009 02:03 |
| Min lyd controles ikke fungerer på mitt ASUS Laptop alle vet hva er galt? | SgtBillcoJD | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 22 juli 2007 09:52 |
| Thread Tools | |
| |