![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har ett problem med mitt moderkort ljudkort. det är en AC97 och har problem att spela bra på videofiler. När jag spelar MP3-filer är det bra men när jag spelar en video ljudet är hackig och mycket irriterande. Detta är också fallet med vissa spel. Jag kör Windows XP pro med alla uppdateringar. Jag har köpt ett annat ljudkort och jag får samma problem så jag avinstallera den och försökt att fastställa de viktigaste ljudkort. Jag vet inte vad de ska göra och allt är aktuell så jag förstår inte varför det inte borde fungera. Jag uppgraderade till Windows Media Player 11. Hjälp någon! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye du behöver uppgradera ditt system mabye grafikkort posta specs
| |||
| |||
| I'm slags nytt för detta, men hur får jag alla specs? Jag har en P4 1.6GHz, 160gig HD, ATI 9250 256MB, Windows XP Pro, 1gig RAM. Jag vet inte vad mer att säga. |
|
| |||
| |||
| Jag tror du behöver en bättre CPU eller får ett bättre ljudkort att icke använda någon cpu alls |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej FamicomFreak Jag ska försöka hjälpa dig med ditt ljud problem. Första jag behöver lite mer information. Är det här ett gammalt problem eller har det bara börjat? Har du någon gång haft möjlighet att spela video och har bra ljud? Jag är säker på att det måste finnas något annat fel eftersom det inte finns någon anledning till att datorn inte ska kunna spela upp videor. Den specs är inte stor men är mer än tillräckligt.
|
| |||
| |||
| Ahhh tack för din hjälp men jag kunde fixa det. Problemet var inte drivrutinerna men codec som används för att spela upp videor. Åh mannen det är första gången jag har hört fina klart ljud medan du spelar en video på den här datorn. Nu är min dator är klar äntligen! |
|
| |||
| |||
| glad u fast det |
|
| |||
| |||
| Kul att du sorteras det ![]() Ibland är det bara inte är självklara saker.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min dator kan inte identifiera ombord ljudkort - Fel drivrutiner? | apolutrosi | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 6 | 30 maj 2009 08:31 |
| Im Fead Upp med Flygburet Öresund. Behöver en bra Gaming ljudkort. | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 8 | 18 maj 2009 12:27 |
| Fist Temne Använda Onboard Sound-Hur skaffar jag mitt Surroundljud to Work!? | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 14 | 9 maj 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Öresund wont Kom ut ur mitt Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussion | 4 | 29 mars 2009 02:03 |
| Mitt sunda controles inte fungerar på min ASUS Laptop någon vet vad som är fel? | SgtBillcoJD | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 22 juli 2007 09:52 |
| Thread Tools | |
| |