![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Jeg er stadig temmelig uerfarne, men jeg er ret stolt af, hvor godt s200 kom ud
fortæl mig hvad du synes Dette er et simpelt 5 minuit en ![]() Jeg har tilføjet regn til dette, men for meget og jeg animerede det i går aftes, men jeg slettede det ![]() ![]() lol dette en jeg bare stjal og sætte mit navn på udgangen ![]() gjorde det fra bunden ved hjælp af filtre Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Meget funky. Når jeg får Photoshop CS3 jeg måtte starte forfra. Rar. |
|
| |||
| |||
| im stolte af denne en lol det viste sig godt |
|
| |||
| |||
| Hvad gjorde du om det? Dan |
|
| |||
| |||
| om Photoshop CS2 |
|
| |||
| |||
| Rar. Min favorit ting var "gøre" Lol. |
|
| |||
| |||
| dette er en af mine venner Tigra Jeg tog DOR håndtag off og brændstofbeholderen cap og derefter aded at langt cf lol kan du fortælle sin photoshopped men jeg tror, det gode for en novice som mig |
|
| |||
| |||
| Jeg kan godt lide, hvordan du fortsat med refleksion. Ser godt ud |
|
| |||
| |||
| måske for meget cf men jeg ønskede at se, om jeg kunne gøre mere end blot motorhjelmen og gøre det ser virkelige Jeg havde photoshop for omkring en måned ... et år siden og kun har tekst og gif konvertering og jeg geninstalleret det 2 nætter siden ... im meget stolte af at considreing jeg har kun brugt det i ca 3 timer |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Anvende billeder til folk i photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 19 | 10 oktober 2008 14:35 |
| Internet billeder | YuliaNichya | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 4 december 2007 17:54 |
| Kan mine billeder problemet være noget at gøre med min LAN? | englishtea | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 31 oktober 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |