![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi olen vielä melko aloittelija, mutta olen hieman ylpeä siitä, kuinka hyvin S200 tuli ulos
kerro mielipiteesi Tämä on yksinkertainen 5 minuit yksi ![]() i lisätään sateen tähän vaan paljon ja i animoitu se eilen illalla mutta en poistanut sen ![]() ![]() lol tämä i just varasti ja laita minun nimen lopussa ![]() teki tämän tyhjästä käytät suodattimia My System: Cewy n ihme macine
|
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Erittäin hieno. Kun saan Photoshop CS3 i saattaisi alkaa uudelleen. Mukava. |
|
| |||
| |||
| im ylpeä tämän yhden lol se osoittautui hyvin |
|
| |||
| |||
| Mitä teit sitä? Dan |
|
| |||
| |||
| ja Photoshop CS2 |
|
| |||
| |||
| Mukava. Oma asia oli "tehdä" Lol. |
|
| |||
| |||
| tämä on yksi ystäväni Tigra Otin dor käsittelee pois ja polttoainesäiliön korkki ja sitten aded paljon ks lol voit kertoa sen photoshopped mutta uskon, että sen hyvä, noviisi kuten minä |
|
| |||
| |||
| Pidän siitä, miten jatkui harkinta. Näyttää hyvältä |
|
| |||
| |||
| ehkä paljon ks mutta halusin nähdä, jos voisin tehdä enemmän kuin vain konepelti ja tee se näytä aidolta Minulla oli retusoi noin kuukausi ... vuosi sitten ja vain ei teksti-ja gif konvertoivan ja i uudelleenasennettavien se 2 yötä sitten ... im melko ylpeä siitä considreing olen vain käyttänyt sitä noin 3 tuntia |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Käytä kuvia ihmiset photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 19 | 10. lokakuu 2008 14:35 |
| Internet kuvia | YuliaNichya | Web-selaimet ja FTP Clients | 4 | 4th Joulukuu 2007 17:54 |
| Voisiko minun kuvia ongelma olla jotain tekemistä minun LAN? | englishtea | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 31. lokakuu 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |