![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hallo ik ben nog een beginneling, maar ik ben nogal trots op hoe goed de S200 kwam uit
Vertel me wat je denkt Dit is een eenvoudige 5 Minuit een ![]() i toegevoegd aan regen, maar te veel en ik geanimeerde het gisteravond maar ik verwijderd ![]() ![]() lol this one i just stal en zet mijn naam op het einde ![]() deed dit vanaf nul gebruik van filters Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Erg funky. Als ik Photoshop CS3 ik misschien opnieuw beginnen. Leuk. |
|
| |||
| |||
| im trots op een lol bleek goed |
|
| |||
| |||
| Wat heb je op? Dan |
|
| |||
| |||
| over Photoshop CS2 |
|
| |||
| |||
| Leuk. Mijn favoriete ding was "maken" Lol. |
|
| |||
| |||
| dit is een van mijn vrienden Tigra Ik nam de DOR handvatten uit en de brandstoftank dop en vervolgens aded te veel lol zie je kan vertellen zijn photoshopped maar ik denk dat het goed is voor een beginner als ik |
|
| |||
| |||
| Ik hou van hoe je verder met de reflectie. Ziet er goed uit |
|
| |||
| |||
| misschien te veel zie, maar ik wilde zien of ik kon doen meer dan alleen de motorkap en maken het kijken echt Ik had photoshop ongeveer een maand ... een jaar geleden en slechts heeft tekst en gif converteren en ik opnieuw het 2 nachten geleden ... im heel trots op dat considreing heb ik alleen gebruikt voor ongeveer 3 uur |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Toepassen beelden aan mensen in photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 19 | 10 okt 2008 14:35 |
| Internet beelden | YuliaNichya | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 4 Dec 2007 17:54 |
| Kan mijn beelden probleem iets te doen met mijn netwerk? | englishtea | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 31 okt 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |