![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei jeg fortsatt er ganske nybegynner men jeg er ganske stolte av hvor godt s200 kom ut
Fortell meg hva du tror Dette er en enkel 5 minuit en ![]() Jeg har lagt til regn til dette, men mye og jeg animerte det i går kveld, men jeg slettet den ![]() ![]() lol dette jeg stjal og sette navnet mitt på slutten ![]() gjorde dette fra grunnen av ved hjelp av filtre Min System: Cewy er rart macine
|
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Veldig funky. Når jeg får Photoshop CS3 jeg kunne begynne igjen. Hyggelig. |
|
| |||
| |||
| im stolt av denne lol det viste seg vel |
|
| |||
| |||
| Hva gjorde du på den? Dan |
|
| |||
| |||
| på Photoshop CS2 |
|
| |||
| |||
| Hyggelig. Min favoritt-ting var "render" Lol. |
|
| |||
| |||
| dette er en av mine venner Tigra Jeg tok Dor håndtak av og bensintank cap og deretter aded til mye jfr lol du kan fortelle sin photoshopped men jeg tror det gode for en nybegynner som meg |
|
| |||
| |||
| Jeg liker hvordan du fortsatte med refleksjon. Ser bra ut |
|
| |||
| |||
| kanskje til langt jfr men jeg ønsket å se om jeg kunne gjøre mer enn bare panseret og gjøre det ser ekte Jeg hadde Photoshop i cirka en måned ... et år siden og bare gjorde tekst og gif konvertering og jeg reinstallert det 2 netter siden ... im ganske stolte av at considreing jeg har bare brukt det i ca 3 timer |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bruk bilder til folk i photoshop | computeruler | Multimedia & Kodeker | 19 | 10 oktober 2008 14:35 |
| Internet bilder | YuliaNichya | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 4 desember 2007 17:54 |
| Kan mine bilder problemet være noe å gjøre med LAN? | englishtea | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 31 oktober 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |