![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej jag är ganska novis men jag är ganska stolt över hur bra S200 kom ut
Berätta vad du tycker detta är en enkel 5 minuit en ![]() Jag lade till regn till detta, men för mycket och jag tecknade det i går kväll men jag tog bort det ![]() ![]() lol här jag bara stal och sätta mitt namn på slutet ![]() gjorde det från början med filter Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Mycket funky. När jag kommer Photoshop CS3 jag kan börja om igen. Trevlig. |
|
| |||
| |||
| im stolta över en lol det visade sig väl |
|
| |||
| |||
| Vad gjorde du på den? Dan |
|
| |||
| |||
| om Photoshop CS2 |
|
| |||
| |||
| Trevlig. Min favorit sak var "gör" Lol. |
|
| |||
| |||
| detta är en av mina vänner Tigra Jag tog Dor hanterar start och bränsletanken cap och sedan aded för mycket jfr lol du kan berätta för sina Photoshoppad men jag tror att det bra för en nybörjare som mig |
|
| |||
| |||
| Jag gillar hur du fortsatt med eftertanke. Ser bra ut |
|
| |||
| |||
| kanske för mycket se, men jag ville se om jag kunde göra mer än bara motorhuven och göra det ser verkligt Jag hade Photoshop för ca en månad ... ett år sedan och bara gjorde text och gif-konvertering och jag installerat om det 2 nätter sen ... im ganska stolt över att considreing Jag har bara använt det i ca 3 timmar |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ansök bilder på människor i Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 19 | 10 oktober 2008 14:35 |
| Internet bilder | YuliaNichya | Webbläsare & FTP Klienter | 4 | 4 december 2007 17:54 |
| Kan mina bilder problemet vara något att göra med mitt nätverk? | englishtea | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 31 oktober 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |