![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| før min pc chekup-Jeg var abl at spille masser ofgames etc - men efter det jeg ant spille en enkelt gmae hver gang jeg installerer et spil og wen jeg trykker på ikonet for den vildt-skærmen vil gå balck i ca 2 sekunder, så vil det gå tilbage til skrivebordet ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad mener du "PC helbredsundersøgelse"?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at opdatere til den nyeste grafik-drivere.
| |||
| |||
| im sorry for den måde jeg skrevet ting på mit tidligere indlæg, var det bare at jeg var i en fart - hvad jeg mener med helbredsundersøgelse er disse ting, når en person FRM PC World kommer dit hus og opgraderinger osv. ajourføring mine drivere? jeg dont ønsker at være uhøflig, men jeg dont kende hvor hen til også før helbredsundersøgelse fra PC World Guy-det fungerer fint thanx for din tid mcuh værdsat |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HJÆLP, Dont Know 1. ting om en computer .. | Siman6969 | Cases & Strømforsyninger | 8 | 25 November 2009 14:34 |
| Dont vide, hvad jeg ønsker at gøre - Behov Beskæftigelse Direction | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 25 februar 2009 12:14 |
| Dont prøve dette derhjemme | redden137 | Cases & Strømforsyninger | 16 | 2 oktober 2008 08:41 |
| Jeg har brug for hjælp, og jeg dont kende hvor kan man gå? | Sasquatch | General Hardware Chat | 12 | 22 marts 2008 04:36 |
| Har du brug for hjælp i dont know, hvordan man bruger det? | Cew27 | Cases & Strømforsyninger | 6 | 25th Dec 2007 15:39 |
| Thread Tools | |
| |