![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ennen minun pc chekup-i oli ABl pelata runsaasti ofgames etc - mutta sen jälkeen se i ant pelata yhden gmae aina i asentaa pelin ja wen i paina kuvake peli-ruutu mene balck noin 2 sekuntia, sitten se palaa työpöydälle ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä tarkoitat "PC lääkärintarkastus"?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile päivittämistä uusimmat näytönohjaimet.
| |||
| |||
| im pahoillani siitä tavasta i kirjallista materiaalia minun aiempia tekstejä-se oli vain, että minulla oli kiire - mitä tarkoitan lääkärintarkastus on niitä asioita, kun henkilö frm kpl maailma tulee alas teidän talo ja päivitykset jne. ajantasaistaminen minun ajurit? i dont halua olla töykeä, mutta i dont tiedä miten myös ennen lääkärintarkastus alkaen PC World kaveri-se toimii hyvin thanx for your aika mcuh appreciated |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|