![]() |
|
| |||
| |||
| voordat mijn pc chekup-i was Abl te spelen volop ofgames etc - maar na het i ant spelen een gmae iedere keer dat ik een spel en Wen ik op de pictogram van de game-het scherm zal gaan balck ongeveer 2 seconden dan zal teruggaan naar desktop ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat bedoel je met "PC Checkup"?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer het bijwerken naar de nieuwste grafische drivers.
| |||
| |||
| im sorry voor de manier waarop ik geschreven spul op mijn vorige posts-het was net dat ik in een haast - wat ik bedoel door controle is die dingen als een persoon frm pct wereld komt in je huis en upgrades etc het bijwerken van mijn chauffeurs? i dont want to be rude but i dont know how to ook voor de controle van de pc-wereld vent was het werkt prima thanx voor uw tijd mcuh gewaardeerd |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HELP, Dont Know het 1ste Thing About een computer .. | Siman6969 | Cases & Power Supplies | 8 | 25 november 2009 14:34 |
| Dont Know What I Wanna Do - Noodzaak Werkgelegenheid Direction | robina80 | Off Topic Discussie | 4 | 25 feb 2009 12:14 |
| Dont try this at home | redden137 | Cases & Power Supplies | 16 | 2nd Oct 2008 08:41 |
| Ik heb hulp nodig en i dont weet waar naartoe? | Sasquatch | Algemeen Hardware Chat | 12 | 22 mrt 2008 04:36 |
| Need help i dont know-how te gebruiken? | Cew27 | Cases & Power Supplies | 6 | 25 dec 2007 15:39 |
| Thread Tools | |
| |