![]() |
|
| |||
| |||
| før min PC chekup-Jeg var abl å spille masse ofgames osv. - men etter det jeg ant spille én gmae hver gang jeg installerer et spill og Wen jeg trykker på ikonet for spill-skjermen går balck i ca 2 sekunder og deretter vil det gå tilbake til skrivebordet ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva mener du med "PC Checkup"?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å oppdatere til den nyeste grafikk drivere.
| |||
| |||
| im sorry for måten jeg skrevet ting på mitt tidligere innlegg og det var bare at jeg var i en hast - hva jeg mener med checkup er de tingene når en person FRM PC World kommer ned huset ditt og oppgraderinger osv. oppdatere min drivere? jeg ikke ønsker å være uhøflig, men jeg dont vite hvordan du også før checkup fra PC World fyr-det var arbeider fin thanx for tiden mcuh verdsatt |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HJELP, Dont Know 1. Thing About en datamaskin .. | Siman6969 | Bærevesker & Strømforsyning | 8 | 25 november 2009 14:34 |
| Dont vite hva jeg vil gjøre - Trenger Sysselsetting Direction | robina80 | Av Emne Diskusjon | 4 | 25 februar 2009 12:14 |
| Ikke prøv dette hjemme | redden137 | Bærevesker & Strømforsyning | 16 | 2 oktober 2008 08:41 |
| Jeg trenger hjelp og jeg dont vite hvor du skal dra? | Sasquatch | General Hardware Chat | 12 | 22 mars 2008 04:36 |
| Trenger du hjelp jeg dont vite hvordan du bruker den? | Cew27 | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 25 desember 2007 15:39 |
| Thread Tools | |
| |