![]() |
|
| |||
| |||
| innan min pc chekup-Jag var abl att spela mycket ofgames etc - men efter det i myra spela en enda gmae varje gång jag installerar ett spel och Wen jag trycker på ikonen för spel-skärmen kommer att gå Balck i ca 2 sekunder kommer den att gå tillbaka till skrivbordet ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad menar du med "PC HÄLSOKONTROLL"?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att uppdatera till den senaste grafik drivrutiner.
| |||
| |||
| im ursäkt för det sätt jag skrivit saker på mitt tidigare inlägg, det var bara att jag hade bråttom - vad jag menar med HÄLSOKONTROLL är dessa saker när en person FRM st världen handlar om ditt hus och uppgraderingar osv uppdatera mina drivrutiner? jag dont vilja vara oförskämd, men jag vet inte hur man även innan HÄLSOKONTROLL från st världen kille-det fungerar bra tack för din tid mcuh uppskattat |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| HJÄLP, vet den 1: a Thing About en dator .. | Siman6969 | Cases & Power Supplies | 8 | 25 november 2009 14:34 |
| Vet inte vad jag vill göra - Behöver sysselsättning Direction | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 25 februari 2009 12:14 |
| Dont prova det här hemma | redden137 | Cases & Power Supplies | 16 | 2 oktober 2008 08:41 |
| Jag behöver hjälp och jag vet inte var du ska åka? | Storfot | General Hardware Chat | 12 | 22 mars 2008 04:36 |
| Behöver du hjälp Jag vet hur man använder det? | Cew27 | Cases & Power Supplies | 6 | 25 december 2007 15:39 |
| Thread Tools | |
| |