mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Har du brug for hjælp med Realtek 5.1 om bord surround sound

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 22:02
Ny Medlem Gruppen

Default Har du brug for hjælp med Realtek 5.1 om bord surround sound

Vista x64 Pro SP2.

Jeg har en ASRock P43Twins 1600 med om bord 5.1 surround sound.

Ikke havde nogen problemer før omformatering min pc og re-installation af Windows (som følge af en større registreringsdatabasen problem); alligevel, da gøre så jeg ikke kan få lyd samtaler virker ordentligt over MSN.

Folk kan høre mig, men jeg kan ikke høre dem.

Jeg kan løse dette ved at gå ind Realtek HD Audio Manager i Kontrolpanel og skifte fra 5.1 stereo. Naturligvis ønsker jeg 5.1 for min musik og spil, og så videre, men jeg kan ikke forstå, hvorfor MSN audio samtaler spiller op i 5,1

Her er, hvad det ser ud som:

Jeg har installeret den normale lyddrivere / program fra bundkortet disk, og jeg har også opdateret dem til den seneste version (både direkte fra Realtek's hjemmeside og via Windows selv)

Så hvordan kan jeg få min 5.1 virker ordentligt igen?

Også vil jeg påpege, at efter at gøre en fair bid af google om emnet, en masse mennesker har tendens til at anbefale at skifte fra analog til digital. Jeg kan imidlertid ikke ud til at gøre dette, når jeg gør, og test den, får jeg ingen lyd.

Ideelt set vil jeg gerne digital 5.1 surround-lyd op at køre ordentligt. : embarased

Beklager, hvis det er det forkerte forum, ved den måde. Det kunne være gået ind i en af flere kategorier, og som jeg formodede at det var en chauffør spørgsmål, jeg sætte det her.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Fist Time Brug Mobilanlæg Sound-Hvordan får jeg min Surround Sound to Work!? cheesepuff Lyd, højtalere og MP3-afspillere 14 9. maj 2009 20:59
Sony Brava Tv Øresund plejer Come Out of My Surround Sound System andnlou Off Topic Discussion 4 29 marts 2009 02:03
Dårlig lydkvalitet ud af ny surround sound-system Tplayer2007 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 4 13 januar 2009 15:43
Problemet med mit nye TV og surround sound kit holman210 Off Topic Discussion 2 27th Dec 2008 09:17
Surround Sound JF90 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 4 2 januar 2008 13:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.