vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Tarvitsetko apua Realtek 5.1 on-board-surround-ääni

Reply

Thread Tools
Old 11 kesäkuu 2009, 22:02
Uusi Jäsen

Vista x64 Pro SP2.

Minulla on ASRock P43Twins 1600 yhteen junaan 5.1 surround-ääni.

Ei ollut mitään ongelmia ennen uudelleenmuotoilun minun PC ja uudelleen asentamalla Windows (johtuen suuri rekisterin ongelma), joka tapauksessa, koska näin en pääse audio keskustelut toimi kunnolla yli MSN.

Ihmiset voivat kuulla minua, mutta en voi kuulla niitä.

Voin vahvistaa tämän menemättä Realtek HD Audio Manager Ohjauspaneeli ja siirtyminen 5,1 stereoksi. Luonnollisesti haluan 5,1 minun musiikkia ja pelejä ja niin edelleen, mutta en voi ymmärtää, miksi MSN audio keskustelut pelaavat vuonna 5,1

Tässä on sitä miltä näyttää:

Olen asentanut normaali audio drivers / ohjelman emolevyn levylle, ja olen myös päivitetty sen uusin versio (molemmat suoraan Realtek n verkkosivuilla ja Windows itse)

Joten, miten saan 5,1 toimi kunnolla uudelleen?

Lisäksi haluan huomauttaa, että kun tekee kohtuullisen vähän Google-hakuja tästä aiheesta paljon ihmiset yleensä suositella siirtyminen analogisesta digitaaliseen. En voi kuitenkaan näytä tehdä tämän, ja kun minä, ja testata sitä, minulla ei ole ääntä.

Ihannetapauksessa Haluaisin digitaalinen 5.1 surround-ääni vauhtiin kunnolla. : embarased

Anteeksi, jos tämä on väärä foorumi muuten. Se olisi voinut mennä johonkin useisiin eri luokkiin, ja kuten olen oletetaan se oli kuljettajan kysymys esitin sen täältä.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.