![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vista x64 Pro SP2. Ik heb een ASRock P43Twins 1600 met on-board 5.1 surround geluid. Geen problemen voor het opnieuw formatteren van mijn PC en opnieuw installeren van Windows (als gevolg van een grote register probleem); toch, want zo kan ik niet krijgen audio gesprekken goed werkt via MSN. Mensen kunnen me horen, maar ik kan me niet horen. Ik kan dit probleem oplossen door te gaan op Realtek HD Audio Manager in het Configuratiescherm en de overschakeling van 5.1 naar stereo. Natuurlijk wil ik 5.1 voor mijn muziek en spelletjes en dergelijke, maar ik kan niet begrijpen waarom MSN audio conversaties spelen in 5.1 Hier is hoe het eruit ziet: ![]() Ik heb de installatie van de normale audio drivers / programma van het moederbord schijf, en ik heb ook bijgewerkt naar de nieuwste versie (zowel rechtstreeks van Realtek-website en via Windows zelf) Dus, hoe kan ik mijn 5.1 correct werkt weer? Ook wil ik erop wijzen dat na het doen van een eerlijk stukje van Google over het onderwerp, dat veel mensen de neiging aan te bevelen de overschakeling van analoog naar digitaal. Ik kan echter niet lijken dit te doen, toen ik doen, en testen, krijg ik geen geluid. ![]() Idealiter Ik wil graag digitale 5.1 surround sound up and running correct. : embarased Sorry als dit het verkeerde forum door de manier. Het zou zijn gegaan in een van de verschillende categorieën, en zoals ik vermoed werd een bestuurder probleem heb ik het hier. |