mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Trenger du hjelp med Realtek 5.1 on-board surroundlyd

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 22:02
New Member Group

Default Trenger du hjelp med Realtek 5.1 on-board surroundlyd

Vista x64 Pro SP2.

Jeg har en ASRock P43Twins 1600 med on-board 5.1 surroundlyd.

Ikke hadde noen problemer før omformatering min PC og re-installere Windows (på grunn av en stor registerproblem); likevel, siden det så jeg kan ikke få lyd samtaler fungerer over MSN.

Folk kan høre meg, men jeg kan ikke høre dem.

Jeg kan fikse dette ved å gå inn Realtek HD Audio Manager i Kontrollpanel og bytter fra 5.1 til stereo. Selvsagt Jeg vil ha 5.1 for min musikk og spill og så videre, men jeg kan ikke forstå hvorfor MSN lyd samtaler spiller opp i 5.1

Her er hva det ser slik ut:

Jeg har innstallert normal lyddriverne / program fra hovedkortet disk, og jeg har også oppdatert dem til siste versjon (både direkte fra Realtek nettsted og gjennom Windows selv)

Så, hvordan kan jeg få min 5.1 fungerer igjen?

Også, jeg skal peke på at når du gjør en god bit av googlingen om emnet, mange mennesker har en tendens til å anbefale å skifte fra analog til digital. Jeg kan imidlertid ikke ut til å gjøre dette, så når jeg gjør, og teste den, jeg får ingen lyd.

Ideelt sett vil jeg digital 5.1 surround lyd opp og gå skikkelig. : embarased

Beklager hvis dette er feil forum for øvrig. Det kunne ha gått inn i ett av flere kategorier, og som jeg antatt var det en driver problemet jeg legge den her.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 14 9 mai 2009 20:59
Sony Brava Tv Sound wont Come Out of My Surround Sound System andnlou Av Emne Diskusjon 4 29 mars 2009 02:03
Dårlig lydkvalitet ut av nye surround lyd system Tplayer2007 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 13 januar 2009 15:43
Problemet med min nye TV og surroundlyd kit holman210 Av Emne Diskusjon 2 27 desember 2008 09:17
Surround Sound JF90 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 2 januar 2008 13:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.