![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma vanha kovalevy palanut niin ostin kiintolevyn korvaa sitä. Kun olen asentanut Windows ja useat ja useat muut ohjelmistot, olen yrittänyt kuunnella musiikkia, mutta en kuule mitään. Tiedän, että kaiuttimet on sakko, koska olen yrittänyt niitä minun toiselle tietokoneelle. Tiedän myös, että minun integroitu äänikortti ei ole rikki, koska se toimii hyvin viikko sitten minun vanha kovalevy. Manuaalisesti päivitetty minun audio ajurit, mutta Windows sanoo, ne ovat kaikki ajan tasalla. Olin katsot minun ääni-, video-ja peliohjaimet minun laite johtaja, ja olen nähnyt 7 laitteet (Audio-pakkauksenhallinta Legacy Audio Drivers, Legacy Video Capture Devices, Media Control Devices, MPU-401-yhteensopiva MIDI-laite, Standard Game Port , Kuvasignaalin pakkauksenhallinta). En ole varma, mutta se on MPU-401-yhteensopiva MIDI-laite olettaa olevan olemassa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tietokoneesi merkkituotteiden tai muokattuihin?
| |||
| |||
| Oma tietokone on mukautetun rakennettu. Ostin sen ~ 3 vuotta sitten. |
|
| |||
| |||
| Ok, sinä asentaa äänikortin ohjelmisto emolevyn. |
|
| |||
| |||
| Oma tietokone ei ole mukana kaikki ohjelmistot. Olen tutkinut minun ongelmani pidemmälle ja sain tietää, että Windows ei havaita mitään audiolaitteisiin. Any ideas, miksi? Olen jo yrittänyt päivittäminen minun kuljettajat. |
|
| |||
| |||
| Oma tietokone ei ole mukana kaikki ohjelmistot. |
|
| |||
| |||
| Kuten sanoin joudut asentamaan audio ajurit. Jos rakennettu kone sitten olisi saanut emolevyn ajuri levy. Jos sinulla ei ole levyllä etsiä emolevyn ja valmistajien verkkosivuilla ja saada audio kuljettajat tällä tavoin. |
|
| |||
| |||
| Kiitos Dave:) |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut. Haluaisin tietää, jos saat kiinni. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Pin tehtäviä Realtek ac'97 ääntä kautta (r) Audio Controller?!?! | Jorge Luis | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 0 | 11th Jun 2009 12:52 |
| Audio / Modem Device High Definition Audio Bus? | Mully D | Rautatavaran Chat | 10 | 5. Jul 2008 14:19 |
| Kumpi on parempi äänitystyökalua - Creative / M-Audio | ghozt | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 30 Jan 2008 14:54 |
| HD Audio | Mikel | Multimedia & Codecs | 3 | 13th Jan 2008 15:00 |
| Car Audio Setup | mrdaveyk | Off Topic Discussion | 2 | 14. marraskuu 2007 17:35 |
| Thread Tools | |
| |