![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn oude harde schijf gebrand zo kocht ik een harde schijf te vervangen. Nadat ik de installatie van Windows en verschillende en diverse andere software, heb ik geprobeerd om te luisteren naar muziek, maar ik niet horen. Ik weet dat mijn luidsprekers zijn prima, want ik probeerde ze op mijn andere computer. Ik weet ook dat mijn geïntegreerde geluidskaart is niet gebroken, want het was fijn werken een week geleden op mijn oude harde schijf. Ik handmatig bijgewerkt mijn audio drivers, maar Windows zegt dat ze zijn allemaal vernieuwd. Ik was op zoek naar mijn geluid, video en spelletjes onder mijn Device Manager, en ik zag 7 apparaten (audio-codecs, Legacy Audio Drivers Legacy Video Capture Devices Media Control Devices, MPU-401 compatibel MIDI-apparaat, Standard Game Port , video codecs). Ik ben niet zeker, maar is de MPU-401 compatibel MIDI-apparaat veronderstel om daar te zijn? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is uw pc merkproducten of aangepaste gebouwd?
| |||
| |||
| Mijn computer is op maat gebouwd. Ik kocht het ~ 3 jaar geleden. |
|
| |||
| |||
| Ok, heb je het installeren van de geluidskaart software voor uw moederbord. |
|
| |||
| |||
| Mijn computer heeft niet geleverd met software. Ik onderzocht mijn probleem verder en ontdekte ik dat Windows wordt niet herkend als een audio-apparaten. Enig idee waarom? Ik heb al geprobeerd het bijwerken van mijn chauffeurs. |
|
| |||
| |||
| Mijn computer heeft niet geleverd met software. |
|
| |||
| |||
| Zoals ik al zei je nodig hebt voor het installeren van de audio drivers. Als u de machine gebouwd dan u zou hebben ontvangen een moederbord driver disc. Als u niet beschikt over de schijf vervolgens opzoeken in het moederbord van de fabrikanten website en krijgt de audio-stuurprogramma's die manier. |
|
| |||
| |||
| Bedankt Dave:) |
|
| |||
| |||
| U bent van harte welkom. Laat me weten als je vastloopt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Pin opdrachten voor Realtek AC'97 audio via (r) audio controller?!?! | Jorge Luis | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 11 jun 2009 12:52 |
| Audio / Modem Device on High Definition Audio Bus? | Mully D | Algemeen Hardware Chat | 10 | De 5 juli 2008 14:19 |
| Welke is beter voor audio-opname - Creative / M-Audio | ghozt | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 30 Jan 2008 14:54 |
| HD Audio | Mikel | Multimedia & Codecs | 3 | 13 Jan 2008 15:00 |
| Car Audio instelscherm | mrdaveyk | Off Topic Discussie | 2 | 14 nov 2007 17:35 |
| Thread Tools | |
| |