![]() |
|
| |||
| |||
| Min gamle harddisk brent ut så jeg kjøpte en harddisk for å erstatte det. Etter at jeg installerte Windows, og flere og flere andre programvare, jeg prøvde å høre litt musikk, men jeg hører ikke noe. Jeg vet at høyttalerne mine er bra, fordi jeg har prøvd dem på en annen datamaskin. Jeg vet også at min integrerte lydkort er ikke brutt, fordi det ble jobbet bra en uke siden på min gamle harddisk. Jeg manuelt oppdatert min lyddriverne, men Windows sier at de er oppdatert. Jeg ser på mine lyd, video og spill under enheten min manager, og jeg så 7 enheter (Lydkodeker, Legacy lyddriverne, Legacy Video Capture Devices, Media Control Devices, MPU-401 Compatible MIDI Device Standard Game Port , Videokodeker). Jeg er ikke sikker, men er MPU-401 Compatible MIDI Device antar å være der? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er din PC av merket eller spesialtilpassede?
| |||
| |||
| Min datamaskin er tilpasset bygget. Jeg kjøpte den ~ 3 år siden. |
|
| |||
| |||
| Ok, så du installerer lydkortet programvare for hovedkortet. |
|
| |||
| |||
| Datamaskinen min kom ikke med noen programvare. Jeg undersøkte problemet mitt videre og jeg oppdaget at Windows er ikke oppdage noen lydenheter. Ideer hvorfor? Jeg har allerede prøvd å oppdatere min drivere. |
|
| |||
| |||
| Datamaskinen min kom ikke med noen programvare. |
|
| |||
| |||
| Som jeg sa du trenger å installere lyddriverne. Hvis du bygget maskinen da ville du ha mottatt et hovedkort driver platen. Hvis du ikke har platen så opp hovedkortet på produsentens hjemmesider og få lyddriverne sånn. |
|
| |||
| |||
| Takk Dave:) |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen. Gi meg beskjed hvis du får problemer. |