![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Jeg har en Dell Dimension 3100, relativt nyt, cd-drev og DVD-drev både fungerer korrekt, ifølge Enhedsstyring. Men jeg kan ikke få nogen lyd via mine højttalere eller hovedtelefoner. Hvis jeg forsøger at få adgang til lydstyrkekontrol, det fortæller mig, jeg har ingen aktive mixer udstyr til rådighed. Fra kontrolpanelet's Sounds & lydenheder sektion, den bekræfter der er ingen lydenhed. Fanen Lyd er helt grå. Jeg vil gerne have at lytte til musik, lydspor på video osv. Kan nogen foreslå, hvordan man kan komme tilbage til, hvor jeg plejede at være - med denne funktion i fuldt omfang til rådighed? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En af dine Dell cd'er vil blive mærket Drivers.
| |||
| |||
| En tråd er nok, tak. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Pin tilordninger for Realtek ac'97 lyd for via (r) audio controller?!?! | Jorge Luis | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 11th May 2009 12:52 |
| Problemer med lyd-og lydenhed | robert1947 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 3 juni 2009 06:53 |
| Sound Pls? Nr. lydenhed installeret efter Format | Black Magic | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 4 marts 2009 04:17 |
| Audio / Modem Device om High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Nr. lydenhed | tiffymarie1 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 5 | 20 marts 2007 02:24 |
| Thread Tools | |
| |