![]() |
|
| |||
| |||
| Hei. Jeg har en Dell Dimension 3100, relativt ny, CD-og DVD-stasjon både fungerer, ifølge Enhetsbehandling. Jeg kan imidlertid ikke få lyd gjennom høyttalere eller hodetelefoner. Hvis jeg forsøker å få tilgang til volumkontroll, det forteller meg at jeg har ingen aktive blandebatteri enheter tilgjengelig. Fra kontrollpanelet står Lyder og lydenheter delen, det bekrefter det er ingen lydenhet. Lyd-kategorien er helt nedtonet. Jeg vil lytte til musikk, lyd spor på videoen etc. Kan noen foreslå hvordan du kommer tilbake til der jeg pleide å være - med denne funksjonen fullt tilgjengelig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En av dine Dell CDer blir merket Drivers.
| |||
| |||
| En tråd er nok, takk. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Pin oppdrag for Realtek ac'97 lyd via (r) audio controller?? | Jorge Luis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 11 juni 2009 12:52 |
| Problemer med lyd og lydenheten | robert1947 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 3 juni 2009 06:53 |
| Sound Pls? Ingen lydenhet installert etter Format | Black Magic | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 4 mars 2009 04:17 |
| Audio / Modem Device på High Definition Audio-Buss? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Ingen lydenhet | tiffymarie1 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 5 | 20 mars 2007 02:24 |
| Thread Tools | |
| |