![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Jag har en Dell Dimension 3100, relativt ny, CD-och DVD-enhet både fungerar som den ska, enligt Enhetshanteraren. Men jag kan inte få något ljud genom mina högtalare eller hörlurar. Om jag försöker komma åt volymkontrollen, det säger jag inte har någon aktiv mixer enheter tillgängliga. På kontrollpanelen: s Ljud & ljudenheter avsnitt, det bekräftar det finns ingen ljudenhet. Fliken Ljud är helt grått. Jag vill lyssna på musik, ljudspår på video's etc. Kan någon föreslå hur man kan gå tillbaka till där jag brukade vara - med denna funktion fullt tillgängliga? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En av dina Dell CD skall märkas Drivers.
| |||
| |||
| En tråd räcker, tack. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Pin uppdrag för Realtek ac'97 ljudet via (r) audio controller?? | Jorge Luis | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 11 juni 2009 12:52 |
| Problem med ljud och ljudenhet | robert1947 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 3 juni 2009 06:53 |
| Sound Pls? Ingen ljudenhet Installerad efter Format | Black Magic | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 4 mars 2009 04:17 |
| Audio / modemenhet på High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Ingen ljudenhet | tiffymarie1 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 5 | 20 mars 2007 02:24 |
| Thread Tools | |
| |