mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Ingen lyd med mp4

Reply

Thread Tools
Old 4de Feb 2008, 08:48
New Member Group

Default Ingen lyd med mp4

Hei alle
Jeg bruker et program kalt Azureus, når jeg laster ned musikk spiller bra på Windows Media Player, men når jeg laste ned musikkvideoer er det ingen lyd. En venn av meg foreslo jeg bruke et program kalt Combined Community Codec men dette har ikke virket.
Ideer takk.
Old 4de Feb 2008, 09:02
Donor Group

Det bit-torrent-klient du bruker har en tendens til å bli brukt av ulovlig downloaders. Samme som Utorrent.

Du sier du laster ned musikk. Bekrefte at det kommer fra en juridisk område, før vi kan hjelpe. En områdekoblingen ville være bedre, slik at vi kan dømme selv, fordi mange mennesker ikke er kjent med lovligheten av dette.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 23 mars 2008, 13:59
Medlem Group

Den eneste grunnen til at HMS ikke får lyd er fordi han trenger kodeken for det han spiller den på.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 8 18 mai 2009 12:27
Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 14 9 mai 2009 20:59
Sony Brava Tv Sound wont Come Out of My Surround Sound System andnlou Av Emne Diskusjon 4 29 mars 2009 02:03
Dårlig lydkvalitet ut av nye surround lyd system Tplayer2007 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 13 januar 2009 15:43
MP3 lyd ok men andre lyd gått galt! FamicomFreak Multimedia & Kodeker 7 25 januar 2008 10:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.