![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alla Jag använder ett program som kallas Azureus när jag ladda ner musik spelar bra i Windows Media Player men när jag ladda ner musikvideor finns det inget ljud. En vän till mig föreslog jag använda ett program som kallas kombinerade gemenskapen Codec, men detta har inte fungerat. Alla idéer tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den bit-torrent klient du använder tenderar att användas av illegal downloaders. Samma som Utorrent. Du säger att du laddar ner musik. Bekräfta det är ur juridisk området innan vi kan hjälpa. En webbplatslänken skulle vara bättre så att vi kan bedöma för oss eftersom många människor inte känner till lagligheten i detta.
|
| |||
| |||
| Den enda anledningen HES inte att ljudet är för att han behöver codec för vad han spelar på den. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Im Fead Upp med Flygburet Öresund. Behöver en bra Gaming ljudkort. | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 8 | 18 maj 2009 12:27 |
| Fist Temne Använda Onboard Sound-Hur skaffar jag mitt Surroundljud to Work!? | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 14 | 9 maj 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Öresund wont Kom ut ur mitt Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussion | 4 | 29 mars 2009 02:03 |
| Dålig ljudkvalitet av nya surroundljud system | Tplayer2007 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 13 januari 2009 15:43 |
| MP3-ljudet bra men andra ljud gått fel! | FamicomFreak | Multimedia & Codecs | 7 | 25 januari 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |