mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Ikke nok plads ved hjælp af 4.7GB tom dvd?? Mærkeligt

Reply

Thread Tools
Old 3 januar 2009, 14:50
Medlem Gruppen

Jeg tænkte på, hvis du kan hjælpe. Jeg lige har brændt en dvd-film ved hjælp af Nero 7, som var fantastisk. Min blank DVD kan rumme 4.7gig. En avreage film er 750 MB. Jeg har forsøgt at brænde 2 film nu, og den siger der ikke er nok plads?
Jeg gør noget wrong.Thank dig. Tony
Old 3 januar 2009, 16:12
Donor-Gruppen

Hvis du allerede brændt en film, du kan ikke brænde en anden, medmindre disken er genskrivbar. Og hvis du brændt den med Nero's DVD-Video maker, kan du kun fit 2 timers video på en 4,7 GB DVD. Hvis du har brændt det ved at gøre en Data disk, kan du ikke se den på dvd-afspillere, mens du kan, hvis du laver en DVD-video.
Old 4 januar 2009, 05:11
Donor-Gruppen

Hvad laver du brænder i Nero? .... dvs en vobset (. IFO. bup &. vob-filer) eller???

Også en DVDR kan ikke holde 4.7GB .... Max får du er 4.37gb / 4.38gb, afhængig af medietype (+ R /-R).

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4 januar 2009, 15:11
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Coolyxxx View Post
Hvis du allerede brændt en film, du kan ikke brænde en anden, medmindre disken er genskrivbar. Og hvis du brændt den med Nero's DVD-Video maker, kan du kun fit 2 timers video på en 4,7 GB DVD. Hvis du har brændt det ved at gøre en Data disk, kan du ikke se den på dvd-afspillere, mens du kan, hvis du laver en DVD-video.

ok hvilke størrelsen skal jeg købe venligst næste
Old 4 januar 2009, 16:10
Donor-Gruppen

Du bør forsøge DVD-9, de ligger inde med omkring 4-5 timer, tror jeg, så det kan være lige den rette for dig.
Old 5 januar 2009, 13:41
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af philthomas View Post
Hvad laver du brænder i Nero? .... dvs en vobset (. IFO. bup &. vob-filer) eller???

Også en DVDR kan ikke holde 4.7GB .... Max får du er 4.37gb / 4.38gb, afhængig af medietype (+ R /-R).
Hej

Jeg tror, jeg prøver at brænde dvdrip_ax? hvad det så end betyder. Hvordan får jeg det til at brænde på en cd. Hvilken størrelse dvd skal jeg købe venligst
Old 5 januar 2009, 16:10
Donor-Gruppen

dvdrip_ax betyder intet for mig ... er, at en mappe? .... Hvis ja, hvad filerne i mappen, og hvad størrelse er det?
Old 6 januar 2009, 13:09
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Coolyxxx View Post
Du bør forsøge DVD-9, de ligger inde med omkring 4-5 timer, tror jeg, så det kan være lige den rette for dig.
Nå ok, kan jeg spørge, hvor er det bedste sted at få disse. beklager, at jeg ved, at jeg ikke fik et fingerpeg.
Old 6 januar 2009, 17:19
Donor-Gruppen

Jeg er ikke så sikker på, hvor få dem enten . Butikker, der sælger normal DVD's kunne have nogle. Eller du kan prøve at søge på internettet ...

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.