![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg tænkte på, hvis du kan hjælpe. Jeg lige har brændt en dvd-film ved hjælp af Nero 7, som var fantastisk. Min blank DVD kan rumme 4.7gig. En avreage film er 750 MB. Jeg har forsøgt at brænde 2 film nu, og den siger der ikke er nok plads? Jeg gør noget wrong.Thank dig. Tony |
|
| |||
| |||
| Hvis du allerede brændt en film, du kan ikke brænde en anden, medmindre disken er genskrivbar. Og hvis du brændt den med Nero's DVD-Video maker, kan du kun fit 2 timers video på en 4,7 GB DVD. Hvis du har brændt det ved at gøre en Data disk, kan du ikke se den på dvd-afspillere, mens du kan, hvis du laver en DVD-video.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad laver du brænder i Nero? .... dvs en vobset (. IFO. bup &. vob-filer) eller???
| |||
| |||
| Citat:
ok hvilke størrelsen skal jeg købe venligst næste |
|
| |||
| |||
| Du bør forsøge DVD-9, de ligger inde med omkring 4-5 timer, tror jeg, så det kan være lige den rette for dig.
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg tror, jeg prøver at brænde dvdrip_ax? hvad det så end betyder. Hvordan får jeg det til at brænde på en cd. Hvilken størrelse dvd skal jeg købe venligst |
|
| |||
| |||
| dvdrip_ax betyder intet for mig ... er, at en mappe? .... Hvis ja, hvad filerne i mappen, og hvad størrelse er det? |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke så sikker på, hvor få dem enten . Butikker, der sælger normal DVD's kunne have nogle. Eller du kan prøve at søge på internettet ...