![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mietin, jos voit auttaa. Olen juuri poltettu DVD-elokuvan käyttäen nero 7, joka oli loistava. Oma tyhjän DVD mahtuu 4.7gig. Lentotoiminnan avreage elokuva on 750 mb. Olen yrittänyt polttaa 2 elokuvia nyt ja siinä todetaan, ei ole tarpeeksi tilaa? Olenko tehnyt mitään wrong.Thank sinua. Tony |
|
| |||
| |||
| Jos olet jo palanut yhden elokuvan, et voi polttaa toiseen, ellei levy on uudelleenkirjoitettava. Ja jos palanut sen Nero DVD-Video-luomisohjelma, voit vain sovi 2 tuntia videota joka 4.7GB DVD. Jos palanut sen tekeminen Data levylle, et voi tarkastella sitä DVD-soittimet, kun voit, jos teet DVD-videon.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä sinä polttaa Nero? .... eli vobset (. IFO. bup &. vob-tiedostot) tai?
| |||
| |||
| Quote:
ok jotka kokonsa takia minun pitäisi ostaa ota seuraava |
|
| |||
| |||
| Sinun pitäisi yrittää DVD-9, heillä on noin 4-5 tuntia mielestäni, joten se saattaa olla juuri sinua varten.
|
| |||
| |||
| Quote:
Uskon yritän polttaa dvdrip_ax? mitä se tarkoittaa. Miten saan tämän polttaa yhden cd. Minkä kokoinen dvd minun pitäisi ostaa please |
|
| |||
| |||
| dvdrip_ax tarkoittaa minulle mitään ... on, että kansion? .... jos näin on, mitkä tiedostot ovat kansio ja mitä kokoa se on? |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| En ole niin varma, mistä saat ne joko . Kaupat, jotka myyvät normaali DVD: n voi olla jonkin verran. Tai voit kokeilla HAKU myös Internetissä ...
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Space otettu ilman mitään syytä? | don87 | Windows-käyttöjärjestelmät | 11 | 26th Feb 2009 19:22 |
| PC menee Tyhjä | CrazyDaizy | Rautatavaran Chat | 11 | 4. marraskuu 2008 06:40 |
| Lost tilaa HDD | Stoner | Drives & Removable Media | 2 | 29. Sep 2008 10:52 |
| Tilaa 100% loppuun? | Rob8UrChips | Drives & Removable Media | 4 | 30 Jan 2008 10:34 |
| DVD Nollakoe nähdä CD | Dave W | Drives & Removable Media | 11 | 17th Jun 2007 19:06 |
| Thread Tools | |
| |