mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Niet genoeg ruimte met behulp van 4.7GB lege DVD? Vreemd

Reply

Thread Tools
Old 3 januari 2009, 14:50
Lid Fractie

Default Niet genoeg ruimte met behulp van 4.7GB lege DVD? Vreemd

Ik vroeg me af of je kan helpen. Ik heb net een dvd gebrand film met nero 7, die was fantastisch. Mijn lege DVD kan 4.7gig. Een avreage film is 750 MB. Ik heb geprobeerd te branden 2 films en nu staat er niet genoeg ruimte?
Doe ik iets wrong.Thank je. Tony
Old 3 januari 2009, 16:12
Donor Groep

Als u al brandde een film, kunt u niet branden een ander, tenzij de schijf is herschrijfbaar. En als je verbrand met Nero's van DVD-Video Maker, U kunt alleen past 2 uur video op een 4,7 GB DVD. Als je verbrand door het maken van een Data schijf, kunt u niet bekijken op DVD-spelers, dat kunt u, indien u een DVD-video.
Old 4 januari 2009, 05:11
Donor Groep

Wat ben je aan het branden in Nero? .... dwz een vobset (. IFO. bup &. vob bestanden) of?

Ook een DVDR kunnen geen 4.7GB .... het Max krijgt u is 4.37gb / 4.38gb, afhankelijk van type media (+ r /-r).

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4 januari 2009, 15:11
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolyxxx View Post
Als u al brandde een film, kunt u niet branden een ander, tenzij de schijf is herschrijfbaar. En als je verbrand met Nero's van DVD-Video Maker, U kunt alleen past 2 uur video op een 4,7 GB DVD. Als je verbrand door het maken van een Data schijf, kunt u niet bekijken op DVD-spelers, dat kunt u, indien u een DVD-video.

ok die grootte moet ik kopen, neem dan de volgende
Old 4 januari 2009, 16:10
Donor Groep

Je moet proberen een DVD-9, zij houden ongeveer 4-5 uur denk ik, dus is het misschien gewoon recht voor je.
Old 5 januari 2009, 13:41
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philthomas View Post
Wat ben je aan het branden in Nero? .... dwz een vobset (. IFO. bup &. vob bestanden) of?

Ook een DVDR kunnen geen 4.7GB .... het Max krijgt u is 4.37gb / 4.38gb, afhankelijk van type media (+ r /-r).
Hoi

Ik denk dat ik probeer te branden dvdrip_ax? wat dat betekent. Hoe krijg ik dit te branden op een cd. Welk formaat dvd moet ik kopen gelieve
Old 5 januari 2009, 16:10
Donor Groep

dvdrip_ax betekent niets voor mij ... is dat een map? .... zo ja, welke bestanden in de map en wat de omvang is het?
Old 6 januari 2009, 13:09
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolyxxx View Post
Je moet proberen een DVD-9, zij houden ongeveer 4-5 uur denk ik, dus is het misschien gewoon recht voor je.
Oh ok, mag ik vragen waar is de beste plaats om deze. sorry ik weet dat ik niet heb een idee.
Old 6 januari 2009, 17:19
Donor Groep

Ik ben niet zo zeker weet waar ze ofwel . Winkels die verkopen normale DVD's kunnen hebben. Of je zou kunnen proberen op zoek op het internet ...

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.