![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik vroeg me af of je kan helpen. Ik heb net een dvd gebrand film met nero 7, die was fantastisch. Mijn lege DVD kan 4.7gig. Een avreage film is 750 MB. Ik heb geprobeerd te branden 2 films en nu staat er niet genoeg ruimte? Doe ik iets wrong.Thank je. Tony |
|
| |||
| |||
| Als u al brandde een film, kunt u niet branden een ander, tenzij de schijf is herschrijfbaar. En als je verbrand met Nero's van DVD-Video Maker, U kunt alleen past 2 uur video op een 4,7 GB DVD. Als je verbrand door het maken van een Data schijf, kunt u niet bekijken op DVD-spelers, dat kunt u, indien u een DVD-video.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat ben je aan het branden in Nero? .... dwz een vobset (. IFO. bup &. vob bestanden) of?
| |||
| |||
| Citaat:
ok die grootte moet ik kopen, neem dan de volgende |
|
| |||
| |||
| Je moet proberen een DVD-9, zij houden ongeveer 4-5 uur denk ik, dus is het misschien gewoon recht voor je.
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik denk dat ik probeer te branden dvdrip_ax? wat dat betekent. Hoe krijg ik dit te branden op een cd. Welk formaat dvd moet ik kopen gelieve |
|
| |||
| |||
| dvdrip_ax betekent niets voor mij ... is dat een map? .... zo ja, welke bestanden in de map en wat de omvang is het? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ik ben niet zo zeker weet waar ze ofwel . Winkels die verkopen normale DVD's kunnen hebben. Of je zou kunnen proberen op zoek op het internet ...