mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Ikke nok plass bruker 4.7gb blanke DVD? Merkelig

Reply

Thread Tools
Old 3dje Jan 2009, 14:50
Medlem Group

Default Ikke nok plass bruker 4.7gb blanke DVD? Merkelig

Jeg lurte på om du kan hjelpe. Jeg har bare brent en DVD-film ved hjelp av Nero 7 som var fantastisk. Min blank DVD kan holde 4.7gig. En avreage film er 750 MB. Jeg har forsøkt å brenne 2 filmer nå og stater det ikke er nok plass?
Gjør jeg noe wrong.Thank deg. Tony
Old 3dje Jan 2009, 16:12
Donor Group

Hvis du allerede brent en film, du kan ikke brenne en annen, med mindre disken er overskrivbare. Og hvis du brent den med Nero DVD-Video-maker, kan du bare passe 2 timer video på en 4.7GB DVD. Hvis du brent det ved å lage en data-disk, kan du ikke vise det på DVD-spillere, mens du kan hvis du gjør en DVD-video.
Old 4de Jan 2009, 05:11
Donor Group

Hva er du brenne i Nero? .... dvs. en vobset (. IFO. BUP &. VOB filer) eller??

Også en DVDR kan ikke holde 4.7gb .... maks får er 4.37gb / 4.38gb, avhengig av media type (+ R /-R).

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4de Jan 2009, 15:11
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Coolyxxx View Post
Hvis du allerede brent en film, du kan ikke brenne en annen, med mindre disken er overskrivbare. Og hvis du brent den med Nero DVD-Video-maker, kan du bare passe 2 timer video på en 4.7GB DVD. Hvis du brent det ved å lage en data-disk, kan du ikke vise det på DVD-spillere, mens du kan hvis du gjør en DVD-video.

ok hvilken størrelse bør jeg kjøpe vennligst neste
Old 4de Jan 2009, 16:10
Donor Group

Du bør prøve DVD-9, de holder rundt 4-5 timer tror jeg, så det kan være akkurat riktig for deg.
Old 5te Jan 2009, 13:41
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by philthomas View Post
Hva er du brenne i Nero? .... dvs. en vobset (. IFO. BUP &. VOB filer) eller??

Også en DVDR kan ikke holde 4.7gb .... maks får er 4.37gb / 4.38gb, avhengig av media type (+ R /-R).
Hei

Jeg tror jeg prøver å brenne dvdrip_ax? hva det betyr. Hvordan får jeg dette til å brenne på en cd. Hvilken størrelse dvd skal jeg kjøpe vennligst
Old 5te Jan 2009, 16:10
Donor Group

dvdrip_ax betyr ingenting for meg ... er at en mappe? .... hvis så hva filene i mappen, og hva størrelse er det?
Old 6te Jan 2009, 13:09
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Coolyxxx View Post
Du bør prøve DVD-9, de holder rundt 4-5 timer tror jeg, så det kan være akkurat riktig for deg.
Å ok, kan jeg spørre hvor er det beste stedet å få disse. Beklager at jeg vet at jeg ikke har en anelse.
Old 6te Jan 2009, 17:19
Donor Group

Jeg er ikke så sikker på hvor du får dem enten . Butikker som selger vanlig DVD er kanskje noen. Eller du kan forsøke å lete på internett ...

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Space tatt opp uten grunn? don87 Windows-operativsystemer 11 26 februar 2009 19:22
PC går Blank CrazyDaizy General Hardware Chat 11 4 nov 2008 06:40
Lost plass på HDD StOnEr Drivere og flyttbare medier 2 29. sep 2008 10:52
Plass til 100% Finalisation? Rob8UrChips Drivere og flyttbare medier 4 30 januar 2008 10:34
DVD Blank oppfattes som CD Dave W Drivere og flyttbare medier 11 17 juni 2007 19:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.