![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg lurte på om du kan hjelpe. Jeg har bare brent en DVD-film ved hjelp av Nero 7 som var fantastisk. Min blank DVD kan holde 4.7gig. En avreage film er 750 MB. Jeg har forsøkt å brenne 2 filmer nå og stater det ikke er nok plass? Gjør jeg noe wrong.Thank deg. Tony |
|
| |||
| |||
| Hvis du allerede brent en film, du kan ikke brenne en annen, med mindre disken er overskrivbare. Og hvis du brent den med Nero DVD-Video-maker, kan du bare passe 2 timer video på en 4.7GB DVD. Hvis du brent det ved å lage en data-disk, kan du ikke vise det på DVD-spillere, mens du kan hvis du gjør en DVD-video.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er du brenne i Nero? .... dvs. en vobset (. IFO. BUP &. VOB filer) eller??
| |||
| |||
| Sitat:
ok hvilken størrelse bør jeg kjøpe vennligst neste |
|
| |||
| |||
| Du bør prøve DVD-9, de holder rundt 4-5 timer tror jeg, så det kan være akkurat riktig for deg.
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg tror jeg prøver å brenne dvdrip_ax? hva det betyr. Hvordan får jeg dette til å brenne på en cd. Hvilken størrelse dvd skal jeg kjøpe vennligst |
|
| |||
| |||
| dvdrip_ax betyr ingenting for meg ... er at en mappe? .... hvis så hva filene i mappen, og hva størrelse er det? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke så sikker på hvor du får dem enten . Butikker som selger vanlig DVD er kanskje noen. Eller du kan forsøke å lete på internett ...
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Space tatt opp uten grunn? | don87 | Windows-operativsystemer | 11 | 26 februar 2009 19:22 |
| PC går Blank | CrazyDaizy | General Hardware Chat | 11 | 4 nov 2008 06:40 |
| Lost plass på HDD | StOnEr | Drivere og flyttbare medier | 2 | 29. sep 2008 10:52 |
| Plass til 100% Finalisation? | Rob8UrChips | Drivere og flyttbare medier | 4 | 30 januar 2008 10:34 |
| DVD Blank oppfattes som CD | Dave W | Drivere og flyttbare medier | 11 | 17 juni 2007 19:06 |
| Thread Tools | |
| |