![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag undrar om du kan hjälpa till. Jag har precis bränt en DVD-film med hjälp av Nero 7 som var fantastisk. Min tom DVD rymmer 4.7gig. En avreage filmen är 750 mb. Jag har försökt att bränna 2 filmer nu och det sägs det inte finns tillräckligt med utrymme? Ska jag göra någonting wrong.Thank dig. Tony |
|
| |||
| |||
| Om du redan bränt en film kan du inte bränna en annan, om inte disken är omskrivbara. Och om du bränt den med Nero DVD-Video maker, Du kan bara passa 2 timmar video på en 4,7 GB DVD. Om du bränt den genom att göra en data-disk kan du inte visa det på DVD-spelare, medan du kan om du gör en DVD-video.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad är du bränner i Nero? .... dvs en vobset (. IFO. BUP &. vob-filer) eller???
| |||
| |||
| Citat:
ok vilken storlek ska jag köpa du nästa |
|
| |||
| |||
| Du bör försöka DVD-9, de har cirka 4-5 timmar tror jag, så det kan vara precis rätt för dig.
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag tror att jag försöker bränna dvdrip_ax? vad det nu betyder. Hur får jag detta att bränna på en cd. Vilken storlek dvd ska jag köpa vänligen |
|
| |||
| |||
| dvdrip_ax betyder inget för mig ... är att en mapp? .... i så fall vad filerna i mappen och vilken storlek är det? |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jag är inte så säker på var man får tag på dem heller . Butiker som säljer vanlig DVD kan ha en del. Eller så kan du försöka söka på internet ...