vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Avaa gl

Reply

Thread Tools
Old 4 tammikuu 2008, 07:41
Uusi Jäsen

Default Avaa gl

hi guys i aiemmin wolfenstien pelin ja ollut mitään ongelmia avaamisesta, mutta tämä oli aika kauan sitten, ja peli oli poistettu. mutta on asennettu uudelleen ja kallistuksen näyttävät avaa se. I pitää saada ongelma avoimen gl ohjelmistoa tai jotain sellaista. Olen edennyt mennä vapaa-testi esittely-sivustosta, joka antoi sinulle avoin gl demo ja se avattiin hieno mutta ilmeisesti kymmenen minuutin pelin i oli saada screne täynnä, että yrityksen logo mainosilmoituksessa. Olen siis sitä mieltä, että olen puuttuu joitakin ohjelmia minun pc luultavasti näytönohjain (RADEON 9200 se perhe), mutta olen sitten loppuvat ajatuksia, minun täytyy ostaa koko demo tuotteen i yrittänyt?

jos joku voi sugest jotain Olisin erittäin kiitollinen, thanx

DEMACS
Old 11 tammikuu 2008, 07:12
Rahoittajien ryhmän

Default Avaa gl

Lataa ja asenna ltest kuljettajat ATI www-sivuilla ja katso jos se auttaa.

Old 11 tammikuu 2008, 15:46
Uusi Jäsen

Default Avaa gl

ei yritä, mutta ei onnea
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Vasen Valitse Vt Kuten Right Click tarvitse avata toisen ikkunan avautuvan Linkit? Blitzgirl42 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 17th Jun 2009 12:08
Miten avata. PUB tiedosto Open Office? sagheer Office Suites & Applications 1 6. Jun 2009 06:04
Ei voi avata Asiakirja Tallennettu Office 2007 Open Office 2003 tolet Office Suites & Applications 13 5th Mar 2009 11:25
AVG v8.0 ei avaudu! hehenotfunny Virusten, vakoiluohjelmien & Security 4 26. Huhtikuu 2008 22:33
Ei voi avata Outlook Express 6: n VJH Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 4 9. Maaliskuu 2008 06:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.