![]() |
|
| |||
| |||
| hi guys i aiemmin wolfenstien pelin ja ollut mitään ongelmia avaamisesta, mutta tämä oli aika kauan sitten, ja peli oli poistettu. mutta on asennettu uudelleen ja kallistuksen näyttävät avaa se. I pitää saada ongelma avoimen gl ohjelmistoa tai jotain sellaista. Olen edennyt mennä vapaa-testi esittely-sivustosta, joka antoi sinulle avoin gl demo ja se avattiin hieno mutta ilmeisesti kymmenen minuutin pelin i oli saada screne täynnä, että yrityksen logo mainosilmoituksessa. Olen siis sitä mieltä, että olen puuttuu joitakin ohjelmia minun pc luultavasti näytönohjain (RADEON 9200 se perhe), mutta olen sitten loppuvat ajatuksia, minun täytyy ostaa koko demo tuotteen i yrittänyt? jos joku voi sugest jotain Olisin erittäin kiitollinen, thanx DEMACS |
|
| |||
| |||
| Lataa ja asenna ltest kuljettajat ATI www-sivuilla ja katso jos se auttaa.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| ei yritä, mutta ei onnea |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vasen Valitse Vt Kuten Right Click tarvitse avata toisen ikkunan avautuvan Linkit? | Blitzgirl42 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 17th Jun 2009 12:08 |
| Miten avata. PUB tiedosto Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6. Jun 2009 06:04 |
| Ei voi avata Asiakirja Tallennettu Office 2007 Open Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| AVG v8.0 ei avaudu! | hehenotfunny | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 4 | 26. Huhtikuu 2008 22:33 |
| Ei voi avata Outlook Express 6: n | VJH | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 9. Maaliskuu 2008 06:53 |
| Thread Tools | |
| |