![]() |
|
| |||
| |||
| hi guys i eerder wolfenstien het spel en had geen problemen te openen, maar dit was een tijdje geleden en het spel is verwijderd. maar heb het weer en cant lijken te openen. Ik krijg steeds een probleem van de open gl software of zoiets. Ik overgegaan naar een gratis test demo site die je gaf een open gl demo en hij opende goed, maar natuurlijk tien minuten in het spel was ik krijg de volledige screne van de bedrijven logo advertentie. Daarom denk ik dat ik sommige ontbrekende software van mijn pc waarschijnlijk de grafische kaart (Radeon 9200 SE familie), maar sindsdien heb ik uitgeput van ideeën, moet ik tot de aanschaf van het volledige product demo heb ik geprobeerd? Als iemand kan sugest iets wat ik zou zeer dankbaar thanx DEMACS |
|
| |||
| |||
| Download en installeer de ltest drivers van de ATI-website en kijk of dat helpt.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| probeer dat maar had geen geluk |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Klik links Acting Like Klik met de rechtermuisknop, Noodzaak om een ander venster te openen Links? | Blitzgirl42 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 17 jun 2009 12:08 |
| Hoe open je een. PUB-bestand in Open Office? | sagheer | Office Suites & Toepassingen | 1 | Van de 6 juni 2009 06:04 |
| Kan Niet Open Document Opgeslagen in Office 2007 te openen in Office 2003 | tolet | Office Suites & Toepassingen | 13 | De 5 maart 2009 11:25 |
| AVG v8.0 gaat niet open! | hehenotfunny | Virus, spyware & Security | 4 | 26 apr 2008 22:33 |
| Kan niet openen OE6 | VJH | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | De 9 maart 2008 06:53 |
| Thread Tools | |
| |