mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Open gl

Reply

Thread Tools
Old 4 januari 2008, 07:41
New Member Group

Default Open gl

hej killar jag tidigare haft wolfenstien spelet och hade inga problem att öppna dörren men det var ganska länge sedan och spelet har raderats. men har installerat det igen och skränande verkar för att öppna den. Jag får ett problem för den öppna gl programvara eller nåt sånt. Jag fortsatte att gå till ett gratis test demo webbplats som gav dig en öppen gl demo och det öppnade bra, men naturligtvis tio minuter in i spelet jag få screne full av företagets logotyp annons. Därför tror jag att jag saknade en del programvara från min pc förmodligen grafikkort (Radeon 9200 SE familj) men sedan dess har jag slut på idéer, kommer jag att köpa den fulla demo produkt jag försökt?

om någon kan sugest något som jag skulle vara mycket tacksam thanx

DEMACS
Old 11 Januari 2008, 07:12
Givargruppen

Default Open gl

Ladda ner och installera ltest drivrutinerna från ATI-webbplats och se om det hjälper.

Old 11 Januari 2008, 15:46
New Member Group

Default Open gl

gjorde försök att men ingen lycka
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Vänsterklick agera som Högerklicka, måste öppna ett annat fönster Öppna Länkar? Blitzgirl42 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 17 juni 2009 12:08
Hur man öppnar en. PUB-fil i Open Office? sagheer Office Suites & Applications 1 6 juni 2009 06:04
Kan inte öppna dokument sparade i Office 2007 att öppna i Office 2003 tolet Office Suites & Applications 13 5 mars 2009 11:25
AVG v8.0 kommer inte att öppna! hehenotfunny Virus, spionprogram och säkerhet 4 26 april 2008 22:33
Kan inte öppna Ø6 VJH E-post, VoIP & IM Diskussion 4 9 mars 2008 06:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.