![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alle, For nylig købt en 8cm DVD videokameraet. Min PC imidlertid nægter at afspille diske, der gør det hele lidt meningsløst! Er der nogen "indlysende" Årsagen til dette? (Min PC / IT-kendskab er frygtelige ved den måde!) Thanks for any help in advance Darren |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er cd-drevet på din pc et dvd-drev?
| |||
| |||
| Tak for dit svar. Ja det er en CD / DVD-optager, som kun har været i pc'en om 6 måneder. Ganske vist var det kun omkring 30 quid men funktioner bøde andet. DW |
|
| |||
| |||
| Du skal bruge de korrekte codecs og software til at spille dem også. Få denne codec pack> http://www.free-codecs.com/download/...oDecS_Pack.htm Hvis det ikke løser det få nogle DVD afspilning af software også gerne PowerDVD. |
|
| |||
| |||
| Davehybrid, Mange tak for rådgivning. En colleage tilbydes de samme råd, og beviste det ved at spille min 8cm på hans laptop, takket være NERO. Jeg kommer til at købe software i weekenden, så forhåbentlig alle mine problemer vil blive løst. (Nej, det vil tage et mirakel!) DW |
|
| |||
| |||
| Im, der har samme problem i øjeblikket, ved hjælp af en Canon DC95 MiniDVD, Panasonic 8cm 1.4GB 8cm dvd'er og min pc plejer have det. Windows plejer anerkende DVD, det tager Aggggges at stoppe læse disken. Nero Showtime, PowerDVD absolut nyeste udgave og Windows Media plejer at spille det. Jeg ved drevene fint på alle andre fronter, men cant forstå dette, medmindre det rent en dodgey DVD mærke til mit drev ..... hmmm nogen ideer? |
|
| |||
| |||
| Har du lukket Færdiggjort disken på Cam selv? |
|
| |||
| |||
| Nå hvad der skete var, at disken wouldnt færdiggøre forsøgte jeg for aldre, og det wouldnt lad mig benytte denne mulighed. Jeg har læst manualen, og det sagde den mulighed bør lade mig færdiggøre disken på ethvert tidspunkt. Hvad den manuelle undladt at fortælle mig, var, at du er nødt til at have videokameraet sluttet opladning, før det vil lade dig færdiggøre, typisk! Så jeg færdiggjort det, og det alle værker spot på nu, den eneste gang jeg læse en manual og dets forkert! Cheers anyway |
|
| |||
| |||
| Lmao af emnet her, men det er en typisk manual til dig "vil færdiggøre helst" (Hidden besked, kun afslutter ved opladning) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Camcorder Home Video at blive lagt på PC og redigeret, så der udbydes på en DVD ... Hvordan? | CrazyDaizy | Multimedia & Codecs | 0 | 15 august 2009 14:08 |
| Vivitar DVR 595 Digital Camcorder Problem | clintuk | Digital Imaging & Printere | 1 | 21. apr 2009 12:55 |
| Henter audion & vidoe fra mit videokamera | simple STU | Digital Imaging & Printere | 2 | 27 april 2008 07:02 |
| Overførsel fra videokameraet til PC problem | piper55 | Multimedia & Codecs | 1 | 20 februar 2008 15:16 |
| Camcorder forespørgsel (Help Needed) | ken979 | Digital Imaging & Printere | 2 | 19 oktober 2007 06:35 |
| Thread Tools | |
| |