![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hello All, Äskettäin ostanut yksi 8 cm: n DVD-videokamera. Oma PC kuitenkin kieltäytyy toistaa levyjä, minkä vuoksi hieman turhaa! Onko "ilmeinen" syy tähän? (My PC / IT-osaaminen on hirvittävää se tapa!) Kiitos apua etukäteen Darren |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko CD-asema on tietokoneen DVD-asema?
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta. Kyllä se on CD / DVD-tallennin, joka on ainoastaan PC noin 6 kuukautta. Tosin se oli vain noin 30 puntaa, mutta toiminnot sakko toisin. DW |
|
| |||
| |||
| Tarvitset oikea pakkauksenhallintoja ja ohjelmistoja toistaa niitä myös. Hanki tämän Codec Pack> http://www.free-codecs.com/download/...oDecS_Pack.htm Jos tämä ei ratkaise sitä saada joidenkin DVD-toisto-ohjelmisto liian kuten PowerDVD. |
|
| |||
| |||
| Davehybrid, Kiitoksia neuvosta. A colleage tarjotaan samat neuvot ja osoittanut pelaamalla minun 8cm hänen kannettava tietokone, kiitos NERO. Aion ostavansa ohjelmisto viikonloppuna, sitten toivottavasti kaikki ongelmat voidaan ratkaista. (no, että osaisimme tehdä ihme!) DW |
|
| |||
| |||
| Im, joilla on sama ongelma tällä hetkellä, käyttämällä Canon DC95 MiniDVD, Panasonic 8cm 1.4GB 8cm DVD: t ja minun pc tapana olla sitä ollenkaan. Windows tapana tunnustaa DVD vie Aggggges lopettamaan lukemista levylle. Nero showtime, PowerDVD ehdoton uusin painos ja Windows Media tapana toistaa sen. Tiedän, että asemat sakko kaikilla muilla rintamilla, mutta kallistus ymmärrä tätä, ellei sen puhtaasti dodgey dvd tuotemerkin minun ajaa ..... hmmm ideoita? |
|
| |||
| |||
| Oletko suljettu Valmistuneet levyn CAM itse? |
|
| |||
| |||
| No whats tapahtui oli, että levy wouldnt viimeistelemään, i yrittäneet vuosikausia ja se wouldnt haluan hyödyntää mahdollisuutta. Luin käsikirjan ja se sanoi, että vaihtoehto olisi antaa minulle viimeistellä levyä milloin tahansa. Mitä käsikirja ei kerro, että sinun täytyy olla videokamera kytkettynä latauksen ennen sen voit viimeistellä tyypillinen! Joten i päätökseen, ja se kaikki toimii pisteen nyt, yksi ja ainoa kerta, kun olen lukenut käsikirja ja sen väärin! Cheers anyway |
|
| |||
| |||
| Lmao teemakeskusten täällä, mutta se on tyypillinen käsikirja sinulle "viimeistelee milloin tahansa" (Piilotettu viesti vain viimeistellyt kun lataus) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Videokamera Home Video voidaan saattaa PC ja Edited sitten Laita DVD-levylle ... Miten? | CrazyDaizy | Multimedia & Codecs | 0 | 15th Aug 2009 14:08 |
| Vivitar DVR 595 digitaalinen videokamera Problem | clintuk | Digital Imaging & Tulostimet | 1 | 21. Huhtikuu 2009 12:55 |
| Kaapataan audion & vidoe minun videokamera | yksinkertainen stu | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 27th Apr 2008 07:02 |
| Siirtyminen kameranauhuri PC-ongelma | piper55 | Multimedia & Codecs | 1 | 20th Feb 2008 15:16 |
| Videokamera kysymys (apua tarvitaan) | ken979 | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 19. lokakuu 2007 06:35 |
| Thread Tools | |
| |