![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Onlangs kocht een 8cm DVD camcorder. Mijn pc echter weigert te spelen de schijven waardoor het allemaal een beetje zinloos! Is er een 'duidelijk' reden voor dit? (Mijn PC / IT-kennis is door de vreselijke manier!) Bedankt voor alle hulp op voorhand Darren |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is de cd-station in uw computer een dvd-schijf?
| |||
| |||
| Bedankt voor uw antwoord. Ja het is een CD / DVD-recorder die is alleen in de pc ongeveer 6 maanden. Toegegeven, het was slechts ongeveer 30 pond, maar de functies geldboete anders. DW |
|
| |||
| |||
| U moet de juiste codecs en software spelen ze ook. Haal deze codec pack> http://www.free-codecs.com/download/...oDecS_Pack.htm Als dat niet oplossen krijgen sommige DVD afspelen van software zoals PowerDVD. |
|
| |||
| |||
| Davehybrid, Hartelijk dank voor het advies. Een colleage aangeboden hetzelfde advies en dat zij door het spelen van mijn 8cm op zijn laptop, dankzij Nero. Ik zal het kopen van software in het weekend, dan hopelijk al mijn problemen zullen worden opgelost. (nee, dat zou een wonder!) DW |
|
| |||
| |||
| Im met hetzelfde probleem op dit moment, met behulp van een Canon DC95 miniDVD Panasonic 8cm 1.4GB 8cm DVD's en mijn pc wont hebben het helemaal. Windows wont erkennen de DVD, het duurt Aggggges te stoppen met het lezen van de schijf. Nero ShowTime, PowerDVD absolute laatste editie en Windows Media wont spelen. Ik weet dat de stations op alle andere fronten maar cant begrijpen, tenzij deze zijn louter een dodgey dvd merk voor mijn drive ..... hmmm ideeën? |
|
| |||
| |||
| Hebt u gesloten Afgerond de schijf op de Cam zelf? |
|
| |||
| |||
| Nou wat er gebeurde was dat de schijf wouldnt afronden, heb ik geprobeerd voor jong en oud en het wouldnt wil ik gebruik maken van de optie. Ik lees de handleiding en zij zei dat de optie Laat me u de disc finaliseren te allen tijde. Wat de handleiding niet te vertellen mij was dat je nodig hebt voor de camcorder aangesloten opladen voordat zij zullen u laten afronden, typisch! Dus ik afgerond is en dat alle werken ter plaatse op, de enige keer dat ik lees een handleiding en haar fout! Cheers toch |
|
| |||
| |||
| Lmao van topic hier maar dat is een typisch handleiding voor u "zal de laatste anytime" (Verborgen boodschap, alleen rondt tijdens het opladen) |