![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Alle, Nylig kjøpte en 8cm DVD videokamera. Min PC men nekter å spille plater gjør det hele litt meningsløst! Er det noen "åpenbar" Grunnen til dette? (My PC / IT kunnskap er fryktelige av veien!) Takk for hjelp på forhånd Darren |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er CD-stasjonen i PC-en DVD-stasjonen?
| |||
| |||
| Takk for svar. Ja, det er en CD / DVD-opptaker som bare har vært i PC ca 6 måneder. Admittedly var det bare rundt 30 pund, men fungerer fint ellers. DW |
|
| |||
| |||
| Du trenger den riktige kodeker og programvare for å spille dem også. Få denne kodeken pack> http://www.free-codecs.com/download/...oDecS_Pack.htm Hvis det ikke løser det komme noen DVD spiller programvare for eksempel PowerDVD. |
|
| |||
| |||
| Davehybrid, Tusen takk for rådet. En colleage tilbudt samme råd og viste det ved å spille min 8cm på sin laptop takket være NERO. Jeg skal kjøpe programvare i helgen, så forhåpentligvis alle mine problemer blir løst. (nei, det vil ta et mirakel!) DW |
|
| |||
| |||
| Im har det samme problemet i øyeblikket, ved hjelp av et Canon DC95 MiniDVD, Panasonic 8cm 1.4GB 8cm DVD-er og PC-en vilikke ha det i det hele tatt. Windows wont anerkjenne DVD, tar det Aggggges å slutte å lese platen. Nero Showtime, PowerDVD absolutt nyeste utgaven og Windows Media wont spille den. Jeg vet stasjonene fine på alle andre fronter, men skrånende forstå dette med mindre det rent en dodgey dvd merkevare for min drive ..... hmmm noen ideer? |
|
| |||
| |||
| Har du lukket sluttførte platen på Cam seg selv? |
|
| |||
| |||
| Godt hva som skjedde var at platen wouldnt finalise, jeg prøvde for aldre og det wouldnt la meg bruke alternativet. Jeg leste den manuelle og den sa at valget burde la meg finalise platen til enhver tid. Hva den manuelle unnlot å fortelle meg var at du må ha videokamera tilkoblet lading før den vil la deg finalise, typisk! Så jeg sluttførte den og alt fungerer flekk på nå, den eneste gangen jeg leste en manuell og dens feil! Cheers anyway |
|
| |||
| |||
| Lmao av topic her men det er et typisk håndboken for deg "vil finalise helst" (Skjult melding, bare finalises under lading) |