![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heres hvad jeg gjorde i photoshop! var nødt til at bruge Photobucket fordi filerne når til store for her
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke dårligt, lidt til falske tanish men du kunne holdes nogle tekstur i huden, men ikke dårlig
| |||
| |||
| ya Jeg glattede det ud en smule for meget |
|
| |||
| |||
| ok heres Japans ældste dame! før ![]() efter |
|
| |||
| |||
| Nice id på blot omfattede pletter efter klonavl værktøj, jeg ved ikke hvorfor, men jeg har en ting med farvning af hår og øjne lol jeg måske nødt til at tilføje nogle billeder når jeg kommer hjem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha de gamle kvinder kryber mig ud ABIT! som for det første! SCORE! ![]() nice work!
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| wow du foretog kvinde ser værre holde forsøger du får bedre |
|
| |||
| |||
| lol jeg bare gjort hende mindre wrinkly og ændret hendes læbe farve og arm farve |
|
| |||
| |||
| heres et tip mindre plamage mere klon |
|
| |||
| |||
| hvorfor dont de fortælle mig disse ting på internettet tutorilas og konoak me too |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Photoshop CS4 og CS3 kompatibilitet | amberoni84 | Multimedia & Codecs | 3 | 12th Dec 2008 09:38 |
| Photoshop CS4! | computeruler | Multimedia & Codecs | 6 | 17 oktober 2008 16:52 |
| Hvordan man bruger photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 oktober 2008 12:57 |
| Photoshop | Cew27 | General Software Chat | 3 | 16. sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Cobalt | General Software Chat | 2 | 22 oktober 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |