![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heres wat ik heb gedaan in photoshop! gebruik moest maken van Photobucket, omdat de bestanden waar te groot voor hier
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| niet slecht, een beetje te nep tanish maar je kon van een aantal bewaard textuur van de huid, maar niet slecht
| |||
| |||
| ya i gladgemaakt it out een beetje te veel |
|
| |||
| |||
| ok heres Japans oudste dame! voordat ![]() na |
|
| |||
| |||
| Nice id van net onder de vlekken met de kloon tool, ik weet niet waarom maar ik heb iets met de kleur haar en ogen lol ik zou kunnen hebben om een aantal foto's als ik thuis ben. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha de oude vrouw kruipt me abit! als voor de eerste! SCORE! ![]() mooi werk!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| wow u de vrouw kijken slechter blijven proberen krijg je beter |
|
| |||
| |||
| lol i just maakte haar minder kreukelig en veranderde haar lip color en arm kleur |
|
| |||
| |||
| heres een tip minder vlekken meer kloon |
|
| |||
| |||
| waarom dont vertellen ze me deze dingen op het internet tutorilas en konoak me too |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Photoshop CS4 en CS3 compatibiliteit | amberoni84 | Multimedia & Codecs | 3 | 12 dec 2008 09:38 |
| Photoshop CS4! | computeruler | Multimedia & Codecs | 6 | 17 okt 2008 16:52 |
| Hoe gebruik photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 okt 2008 12:57 |
| Photoshop | Cew27 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 16e sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Kobalt | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 22 okt 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |