![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heres hva jeg gjorde i photoshop! måttet bruke photobucket fordi filene hvor stor for her
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ikke dårlig, litt til falske tanish men du kunne holdt noen teksturen i huden, men ikke dårlig
| |||
| |||
| ya i smoothed det litt for mye |
|
| |||
| |||
| ok heres Japans eldste dame! før ![]() etter |
|
| |||
| |||
| Nice id bare dekket blemishes med klone verktøyet, jeg vet ikke hvorfor, men jeg har en ting med farging av hår og øyne lol jeg må kanskje legge til noen bilder når jeg kommer hjem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha gamle kvinner frysninger meg abit! som for det første! Poeng! ![]() nice work!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| wow du gjorde kvinnen ser verre fortsette å prøve vil du få bedre |
|
| |||
| |||
| lol jeg bare gjorde henne mindre wrinkly og endret hennes leppe farge og arm farge |
|
| |||
| |||
| heres tips mindre flekk mer klone |
|
| |||
| |||
| hvorfor dont de fortelle meg slike ting på internett tutorilas og konoak meg også |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Photoshop CS4 og CS3 kompatibilitet | amberoni84 | Multimedia & Kodeker | 3 | 12 desember 2008 09:38 |
| Photoshop cs4! | computeruler | Multimedia & Kodeker | 6 | 17 oktober 2008 16:52 |
| Hvordan bruke photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Kodeker | 4 | 13 oktober 2008 12:57 |
| Photoshop | Cew27 | General Software Chat | 3 | 16nde sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Kobolt | General Software Chat | 2 | 22 oktober 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |