![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heres vad jag gjorde i Photoshop! var tvungen att använda Photobucket eftersom filerna där till stor här
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte illa, lite till falska tanish men du skulle kunna hållas några textur i huden, men inte dålig
| |||
| |||
| ya i jämnas ut lite för mycket |
|
| |||
| |||
| OK Heres Japans äldsta damen! innan ![]() efter |
|
| |||
| |||
| Nice ID bara omfattade fläckar med klon verktyget Jag vet inte varför men jag har en sak med att färga håret och ögonen lol jag kanske måste lägga till några bilder när jag kommer hem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha den gamla kvinnor creeps mig lite! som för det första en! SCORE! ![]() Bra jobbat!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| wow du gjort kvinnan ser sämre hålla försöker du bli bättre |
|
| |||
| |||
| lol jag bara gjorde henne mindre rynkig och ändrat hennes läpp färg och arm färg |
|
| |||
| |||
| Heres ett tips mindre smutsfläck mer klon |
|
| |||
| |||
| varför dont de berätta dessa saker på internet tutorilas och konoak mig |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Photoshop CS4 och CS3 kompatibilitet | amberoni84 | Multimedia & Codecs | 3 | 12 december 2008 09:38 |
| Photoshop CS4! | computeruler | Multimedia & Codecs | 6 | 17 oktober 2008 16:52 |
| Hur du använder Photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 oktober 2008 12:57 |
| Photoshop | Cew27 | General Software Chat | 3 | 16:e sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Kobolt | General Software Chat | 2 | 22 oktober 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |